Реклама

Премахнете лесно мазнините на корема

premahvane maznini korem otslabvane saveti

Премахнете лесно мазнините на корема с помощта на няколко полезни навика, които целенасочено да си създадете. Така неусетно и без усилия ще постигнете желания резултат.

Реклама


Може да изглеждате по най-добрия възможен начин, като се чувствате уверени в здравото си и стегнато тяло. Има дни, в които желаете да разкриете коремчето, но като че ли ви се иска то да изглежда още по-плоско и привлекателно. Балансираното хранене и редовните тренировки във фитнеса ще ви помогнат да се чувствате прекрасно. Тези полезни съвети вероятно ще бъдат точно това, което може да помогне за безупречния ви вид.

Премахнете лесно мазнините на корема

korem otslabvane nachini premahvane maznini

Ето кои са тайните на плоския корем, а като бонус към него ще избегнете излишното подуване и ще се пречистите. Принтирайте си ги и ги сложете на видно място, докато не ги научите на изуст и след време, когато ги превърнете в навици от ежедневието си, ще бъдете благодарни, че сте го направили.

Изправете се

Добрата стойка прави корема да изглежда по-плосък и дори фигурата ви може да изглежда с до 4 кг  по слаба. Така че не се прегърбвайте.

Напънете се повече

Интервалните тренировки намаляват видимо упорите мазнини около корема. За да забележите разликата, смесете темпото на упражненията си с Табата тренировка или HIIT.

Работете над вътрешните мускули на корема

Правете упражнения, които разтягат мускулите на гърба и корема, за да намалите обиколката на талията. За целта прибавете планкове към всяка тренировка.

150 минути

Това е минималното време за моделираща интензивна активна дейност за седмицата, за да започнете да топите мазнините на корема.

200

Това е количеството на допълнителните калории, които изгаряте само след 2,5 минути интензивни упражнения.

Хранителни навици

Обърнете глава към тропиците

Плодове като папая и ананас съдържат ензими, които подпомагат храносмилането и предпазват от подуване на корема.

Боровинки

Проучванията показват, че боровинките могат да помогнат в борбата с мазнините на корема.

Направете коремчето си щастливо

Активните култури в йогурта повишават количеството на полезните бактерии в стомаха, което улеснява храносмилането и оставя корема плосък.

Полезните мазнини

Проучванията показват, че мононаситените мастни киселини, които се съдържат в храни като авокадо, ядки и зехтин, помагат в борбата с топенето на мазнините около талията и корема.

Пропускайте

Храни с високо съдържание на разтворими фибри като овесени трици, цитруси и бобови растения.

Яжте

Храни с високо съдържание на неразтворими фибри като пълнозърнести храни, моркови и бадеми.

Избягвайте

Изхвърлете от ежедневието си приема на газирани напитки, мазни и солни храни, които карат тялото ви да задържа течности и да се подува.

Намалете 

Забавете дъвченето, защото прекалено бързото хранене може да доведе до поглъщане на въздух, което ще ви накара да се почувствате некомфортно и подути. Същото важи и за дъвките.

Може да харесате и..


Реклама