Реклама

Причини, поради които не отслабвате

причини поради които не отслабвате

Има 13 причини, поради които не отслабвате и за да видите резултат от усилията си, е добре да ги елиминирате. Търсенето на всякакви средства за отслабване и желанието за поддържане на перфектна фигура е характерно почти за всяка жена. Начините за бързо отслабване с диети често са съпроводени с нежелан йо-йо ефект. Подходящите упражнения за отслабване дават най-добри резултати, но съчетани с подходящ нискокалоричен хранителен режим за отслабване. Ето какво да съобразите, ако искате да отслабнете трайно и здравословно.

Причини, поради които не отслабвате

  1. Не сте последователни. Спортувате и се храните здравословно от време на време, като смятате това за достатъчно. Освен ако не сте родени с чудесни гени, ще трябва да се потрудите, за да отслабнете. Това означава, че трябва да спортувате няколко пъти седмично, като включите кардио упражнения.
  2. Изграждате мускули. Не забравяйте, че общото тегло и мазнините са две различни неща. Не трябва да се обезкуражавате, ако стрелката на кантара ви не помръдва, след като спазвате всичко стриктно. С повече тренировки се натрупва повече телесна мускулна маса, която тежи и може дори да повиши теглото, но за сметка на намаляването на мазнините. Масата тежи повече от мазнините, така че не трябва да се плашите, ако упражненията ви докарат килограм – два отгоре.
  3. Не сте толкова стриктни, колкото мислите. Понякога тялото хитрува и заблуждава, че заслужава почивка от диетите и физическите упражнения и лесно се поддавате на изкушението да похапнете нещо забранено или да си почивате повече. Истината е, че можете да си го позволите, само ако е заслужено. Честото пропускане на тренировки и неразумното похапване са в списъка с причини, поради които не отслабвате.
  4. Не разнообразявате тренировката си. Човешкото тяло е машина, която не забравя. Ако правите само едно и също нещо отново и отново, то го научава и се развива мускулна памет за движенията. След време се адаптира и не приема движенията като предизвикателство. Важно е да се променят кардио, силовите и стречинг упражненията периодично.
  5. Правите прочистване на организма си със сокове. Според проучванията, това не е отговорът към постигане на постоянна загуба на тегло. Докато в началото виждате как килограмите се топят, всъщност губите предимно вода и въглехидрати, които ще се върнат отново, докато поставяте тялото си в състояние на агресивен шок.
  6. Не закусвате. Пропускането на закуската почти ви гарантира, че ще наваксате спестените калории по-късно през деня, за да си набавите нужните ви енергийни запаси. Това може да има неблагоприятен ефект върху метаболизма ви. Ето защо една закуска, пълна с протеини, е повече от полезна.
  7. Фокусирате се върху кардиото. Поредната в списъка с причини, поради които не отслабвате е грешката да използвате само един вид упражнения за тренировката си. Имате нужда от по-силни мускули, за да ускорите горенето на мазнини. Вмъкването на тежести в рутината ще ви помогне да постигнете тонизирана и стройна структура.
  8. Не използвате тежести. Използването на по-тежки гирички и няколко повторения (10-15) е по-добро от над 20 повторения без тежести, когато се опитвате да изградите мускули.
  9. Не ядете протеини преди тренировка. Според проучванията това може да подобри изпълнението и да изгори повече калории не само по време на упражненията, но и до края на деня.
  10. Винаги спортувате сами. Хората, които посещават групови тренировки е доказано че постигат повече резултати. По-забавно е и по-стимулиращо.
  11. Стресирате се при всеки поглед върху стрелката на кантара. Разберете, че теглото е много повече от едно число. Колкото повече се фокусирате върху желаните килограми, толкова по-невъзможно за постигане ви изглежда. Важно е да управлявате нивата на тревожност и да използвате техники за управление на стреса, за да спомогнете за насърчаването на допълнителната загуба на тегло!
  12. Пиете диетични газирани напитки. Според проучванията хората, които ги консумират, приемат същото количество калории през деня както останалите, които пият безалкохолни с добавена захар. Много от химикалите, съдържащи се в подсладителите, подуват корема и дори повишават теглото. Най-добре е да ги избягвате, като се насочите към газирана вода, билков чай или минерална вода с парчета плод.
  13. Елиминирате въглехидратите от менюто си. Това може да доведе до повишаване на теглото след време и да намали енергията ви за тренировките. Човешкото тяло се нуждае от въглехидрати, които да използва като гориво през деня. Консумирайте такива, които тялото ви може наистина да използва. Добра опция са  пълнозърнести продукти, кафяв ориз и киноа. Яжте умерено, разбира се!

Може да харесате и..


Реклама