Реклама

Разбити митове за отслабване

отслабване

Вижте кои 6 неща няма да ви помогнат и трябва да спрете да вярвате. че ще доведат до отслабване.

Всеки от нас има някаква причина, поради която иска да свали няколко излишни килограма – дали защото му предстои важно събитие, на което иска да изглежда перфектно, дали защото иска да изглежда по възможно най-добрия начин или защото не се чувства комфортно в кожата си. Спазването на някои всеобщо разпространени заблуди може да се изпречи на пътя към постигането на целта и колкото и изтощителни упражнения за отслабване да прави и на колкото досадни диети за отслабване да се подлага, все да си остава далеч от желаното тегло. Ако не искате и вие да попаднете в подобна ситуация, прочетете конкретно кои са тези погрешни правила, наложени малко или много като начини за отслабване и след това разберете и конкретните основания, поради които са развенчани.

6 разбити митове за отслабване

Мит: Всички отслабват по едно и също време.

Истината: Всеки човек е различен. Ако имате много килограми за сваляне, в началото ще започнете да ги губите много бързо. Ако искате да се освободите от 1-5 килограма, нещата ще стават много по-бавно. Не трябва да сравнявате прогреса си с този на някой друг.

Мит: Не трябва да се яде след 19:00 часа.

Истината: Няма значение по кое време се храните, стига да не прекалявате с калориите, които приемате с храната. Истинският проблем в случая е това, че късно вечер обикновено посягаме към неща, които са ниско хранителни и нездравословни. Ако похапвате плодове, зеленчуци или други леки храни – няма проблем за теглото ви.

Мит: Шест малки хапвания през деня са по-добре от три големи.

Истината: Макар тази идея да доминираше в мисленето на мнозина, тя не е непременно акуратна. Според проучванията, не е открита реална разлика в отслабването сред хората, които се хранят три пъти на ден и онези, които разпределят същите калории на шест приема. Най-важният фактор тук е да не се надвишава оптималният дневен прием на калории, така че се хранете както ви е удобно.

Мит: Пропускането на хранене ви спестява калории.

Истината: Ако истинската ви цел е здравословно отслабване, то “прескачането” на някое от основните хранения за деня не е гениална идея, защото по-късно то ще ви “догони”. В края на деня ще бъдете още по-гладни и това ще ви накара да изядете много повече, отколкото бихте го направили на време за въпросното хранене.

Мит: Всички мазнини са лоши.

Истината: Този мит отдавна трябваше да е изчезнал. Безспорно има някои видове мазнини, които трябва да се избягват, но има други, които са абсолютно есенциални. Зехтинът, например, е установено, че спомага за намаляване на кръвното налягане и лошия холестерол, като намалява риска от различни заболявания и инфаркт. Как това би могло да бъде нещо лошо?

Мит: Кардио тренировките са единствените упражнения, които водят до отслабване.

Истината: Знаете, че силовите тренировки няма да ви превърнат в културист, нали? Всъщност, вдигането на тежести ще ви помогне да изградите мускули, които след това ще помогнат от своя страна за изгарянето на мазнините. Кардио упражненията безспорно са важни, но добавянето на нови серии с тежести в тренировките всяка седмица, ще увеличи значително усилията ви.

 

източник:bodyrock.tv

Може да харесате и..


Реклама