Реклама

Съвети за отслабване от красивите модели

saveti-otslabvane-modeli-Adriana-Lima

Разполагаме с интересен списък със съвети за отслабване от красивите модели, които със сигурност ще искате да видите. Ако ви се е случвало при вида на стройните дами да се попитате наум какво ли правят, за да изглеждат толкова привлекателно, със сигурност не сте единствените, които искат да узнаят как поддържат телата си толкова стройни и изящни.

Реклама


Е, какви ли тайни крият Миранда Кер, Адриана Лима, Кендъл Дженър, Джиджи Хадид и останалите съблазнителки?

Съвети за отслабване от  красивите модели

saveti otslabvane gigi hadid

Джиджи Хадид: “Яжте чисти храни и веднъж седмично си позволявайте прегрешения, за да останете здравомислещи.”

Миранда Кер: ” Първата стъпка е да се храните здравословно. Когато мога ям органична храна. Имам повече енергия, когато се храня предимно с полезни неща. Обичам спанак, авокадо, броколи и много зелени храни.”

Ерин Хедъртън: “Аз мисля, че йога, балет и пилатес са най-доброто нещо. Вместо да тичам, ходя по наклон, като внимавам да натоварвам задните части, а не бедрата.”

Стройни и красиви тела

saveti otslabvane Rosie Huntington Whiteley

Роузи Хънтингтън-Уайтли: ” Аз не съм капризна спрямо диетите и обичам нещата да са прости. Отраснала съм във ферма, така че ако искам да си направя детокс, да сваля излишно тегло или да се храня чисто, аз премахвам въглехидратите и рафинираните захари от менюто си. “

Жизел Бюндхен: ” Аз тренирах кунг фу до последните две седмици преди да родя сина си и йога три пъти седмично. Разбира се, внимавам и с какво се храня.”

Лили Коул: ” Чувствам се най-добре, когато избягвам захар, пшеница, мляко и млечни продукти, но от време на време правя изключения.”

saveti otslabvane model Kendall Jenner

 Кендъл Дженър: ” Обикновено започвам деня си с чаша детоксикиращ чай и стигам до 12 чаши от него до края на деня.”

Адриана Лима: ” Всичко започва с храненето и нещата, които ядеш. Аз следя големината на порциите си и тренирам, когато имам възможност. С моите две деца и работата ми това е трудно. Спортувам бокс и скачане на въже.”

Робин Лоули: ” Когато става дума за упражнения, аз обичам да ги смесвам. Напоследък тренирам кик-бокс. С треньора ми правим 5 минути интензивен кик-бокс, а след това вдигам тежести.”

Марта Хънт: ” Аз използвам Мегаформър – това е нещо като пилатес преобразовател със стойка между две платформи, на който може да се сменят пружините за устойчивост. Това си е като машина за мъчения.”

saveti otslabvane model Jessica Hart

Джесика Харт: ” Ако искате да имате добра фигура и здраве, трябва да поработите. Единственото, което мога да кажа че работи, е да смесвате тренировките. Еднообразните упражнения могат да ви отегчат. Работенето с треньор е по-мотивиращо.”

Фрида Густавсон: ” Аз съм обсебена от йога и пилатес. И след като живея в Швеция и имаме добра морска храна, възнамерявам да готвя много риба с печени зеленчуци и каша от карфиол.”

Наталия Водянова: ” Единствената диета, която някога съм правила, е тази според кръвната група – спазвам я вече от пет години. Големите договори идват при момичетата, които се хранят здравословно – те трябва да имат блясък в очите, а това не може да го фалшифицираш, ако не си здрав.”

otslabvane saveti modeli Behati Prinsloo

Бахати Принслу: ” Аз предпочитам бързи и лесни храни, но това не означава фаст фууд. В Ню Йорк има много органични храни за из път.”

Даутцен Крус: ” Винаги тичах и се боксирах. След раждането на сина ми започнах да ходя на балет. Имам навик да си гълтам корема още откакто бях по-млада и мисля, че по този начин правя мускули там. Дори не се замислям за това, като когато сядам в колата и напрягам средните мускули, за да стоя с изправен гръб. През бременността правех упражнения за дупе и бедра, но след като родих спрях. По-добре е да се изчака малко с това.”

Наоми Кемпбъл: “Аз никога не съм гладувала и няма да го направя. Когато правя заедно йога и пилатес всеки ден се чувствам по-активна. Започвам деня с чаша топла вода с лимон и интензивна серия йога.

Стела Тенант: “Аз мисля, че ако се храните балансирано, ще бъдете доволни от тялото си.”

Шанел Иман: “Аз пия много протеинови шейкове и вдигам тежести.”

Лили Олдридж: ” Най-важно е да спрете алкохола, а седмица преди шоу аз спирам солта и солените храни.”

Коди Ънг: “Мисля, че е важно да се ядат много плодове и зеленчуци. Достатъчният сън също е важен. Когато не мога да спортувам, обичам да ходя пеша. Също така тичам и упражнявам йога.”

Може да харесате и..


Реклама