Диети и Спорт

Съвети за отслабване, с които няма да гладувате повече

съвети за отслабване

Разполагаме със списък от 10 съвети за отслабване, с които няма да гладувате повече. За съжаление все още не е измислено магическото хапче, което ще променя тялото ви по начина, по който искате да изглежда моментално, но коригирането на формите е под вашата власт. Просто е нужно повече търпение, но резултата е постижим. Обмислете това като начин, по които ще изчистите тялото си от мазнините по естествен и здравословен начин, а резултатите ще бъдат трайни. Ако сте приключили с диетите, които имат йо-йо ефект, защото след време възстановявате нежеланите килограми, тези 10 съвета ще ви помогнат да изградите емоционалните камъни, по които да изградите един нов и здравословен начин на живот.

Полезни съвети за отслабване, чрез които няма да се налага повече да спазвате драстична диета

1. Започнете с малки цели

Ако в миналото сте опитвали да промените всичко в режима си изведнъж, шансовете да не сте успели да се справите във всяко едно отношение са големи. Начинът, по който може лесно да останете верни на намеренията си в дългосрочен план е като си поставяте целите една по една и ги постигате последователно. Правете по една позитивна промяна всяка седмица, вместо да се претоварвате на веднъж с множество нови промени в храненето и начина на живот.

2. Открийте какво ви засища

Каквато и да е истинската ви мотивация, разчитайте на нея и я използвайте. Дали е желанието да се поберете в красивите дрехи, които вече не ви стават? Или желанието да се чувствате по-леки, подвижни и активни, за да настигате децата си, които постоянно бягат на някъде? Останете отдадени на целта си в дългосрочен план, за да успеете да постигнете желаната промяна.

3. Не се фокусирайте върху нещата, от които се лишавате

Според треньорът на звездите Хайди Пауъл, всеки път, когато се лишавате от вредна храна или нещо друго, което смятате че не е полезно за здравето ви, трябва да си припомняте, че просто “искате това, което не може да имате”. Не мислете за това като за саможертва, а започнете да мислите, че изграждате един по-здрав, по-щастлив и по-енергичен начин на живот.

4. Научете се да обичате постоянството си

Когато се храните редовно и по график, а в хладилника ви има само пресни продукти и здрави скоби, да правите избор между храни, които подкрепят целите ви, няма да ви кара да се чувствате по начин, сякаш постоянно водите битка с навиците си. Запомнете, че промените се случват постепенно и няма как от веднъж да се получи всичко. След няколко седмици новите действия ще се превърнат в навик и дори няма да усещате, че ги изпълнявате.

5. Открийте здравословни храни, които обичате

Здравословните храни, които подпомагат отслабването също могат да бъдат вкусни, макар че обикновено отнема време, за да се свикне с вкуса, в които няма добавени сол и захар.

6. Потърсете физически упражнения, които ви доставят удоволствие

Посещението във фитнеса не трябва да създава неприятно усещане, сякаш отивате там да ви вадят зъб. Опитайте посещения в нови групови класове за упражнения, кардио уреди и различни видове физическа движения. Когато намерите това, което ви е забавно и приятно за изпълнение, значи сте успели. Практикувайте го редовно и резултатите няма да закъснеят.

7. Планувайте за напред индулгенции, когато е възможно

Наслаждаването на сладко лакомство или специално ястие от време на време е есенциална част от плана за отслабване. Следващият път, когато ви е яде сладолед на плажа или сандвич на барбекюто им се насладете, като внимавате след това да се придържате към чист начин на хранене. Тези малки награди ще поддържат удоволствието ви и ще направят по-сладко цялото преживяване.

8. Съчувствайте си

Понякога ще се случва да се изкушите от нещо, което знаете, че е забранено за здравословният хранителен план, към който се придържате. Не бъдете строга към себе си, ако това се случи. Простете си “прегрешението” и продължете напред. Когато сте мила към себе си и желанията си, по този начин лесно и с желание ще се върнете към режима, които смятате да следвате.

9. Продължавайте да си поставяте нови цели

След като започнете да развивате и напредвате в постигането на отслабването, вашите цели трябва да се повишават постепенно. Освен мърдането на стрелката на кантара има още много неща, които да отпразнувате. Пъхването в по-малък размер дрехи или подготовката за състезание ще ви помогнат да останете мотивирана.

10. Представете си новия начин, по който ще изглеждате

Ако се борите с килограмите дълго време, може да бъде трудно да визуализирате нови и по-здравословен живот. В началото може и да ви бъде трудно, но дори някоя вдъхновяваща снимка може да ви помогне. Стигнете дори по-далеч, като си направите колаж на мечтите, в който да подредите перфектната картина, по която искате да изглежда живота ви.