Реклама

Съвети за отслабване за мързеливите

saveti za otslabvane za marzelivite

Предлагаме ви 10 съвети за отслабване за мързеливите, които ще ви помогнат да постигнете желаната фигура, без да се подлагате на изтощителни диети и тренировки. Изгарянето на калории изисква дисциплина и потене, но дори и да не следите всяка погълната калория и да не спортувате редовно, има лесни начини, чрез които да редуцирате теглото си.

Съвети за отслабване за по-мързеливите

1. В “10 съвети за отслабване за мързеливите” ви предлагаме винаги да започвате с чаша вода преди хранене. По този начин ще хидратирате тялото си и ще се заситите по-бързо. Така няма опасност да изядете голямо количество храна.

2. Правете няколко прости смени във всяко ястие. Заменете калоричните дресинги към салатите със зехтин, лимон и балсамов оцет. Предпочитайте пресните плодове пред изсушените, защото са по-малко калорични.

3. За десерт хапвайте само едно парче черен шоколад. Вместо с бисквити или сметанов сладкиш, обуздайте глада си за сладко с парче натурален шоколад. Първите няколко пъти може да ви изглежда незадоволително, но ще си спестите излишни калории, а от това вече ще бъдете доволни.

4. Контролирайте порциите. Ако искате да отслабнете се придържайте към малките порции при всяко хранене. Вместо да ядете направо от плика, изсипете съдържанието в една купичка и не сипвайте повторно. Използвайте малки чинии, които визуално ще напълните до горе и ще се убедите, че количеството ще ви засити.

5. Движете се повече. Дори да не правите изморителна тренировка, може да се движите повече през деня. Използвайте стълбите вместо асансьора, в почивката се разходете около офиса или паркирайте колата по-далече. Това са лесни начини да изгорите повече калории.

6. Не пийте калории. Празните калории в безалкохолните напитки и подсладените сокове са причина да не отслабвате. Придържайте се към консумацията на минерална вода с пресни резени лимон, краставица или листа от мента.

7.  Не оставайте гладни за дълго. Да огладнеете малко не е проблем, но не се измъчвайте от глад цял ден, само за да хапнете десерт вечерта. И двете са еднакво вредни за здравето и саботират диетата ви.

8. Похапвайте храни с високо съдържание на протеини и фибри. Когато огладнеете между основните хранения, избягвайте поглъщането на празни калории, чрез чипса или крекерите. Накарайте храната да работи за вас и насочете избора си към храни, които ще ви заситят за дълго и са полезни за здравето, като богатите на протеини и фибри продукти.

9. Вечеряйте рано с лека храна. Опитайте се да оставите за последното си хранене за деня около 25% от калориите. Нека между него и времето да сън да има разлика от 2-3 часа. Прекалено обилната и късна вечеря може да доведе до проблеми със съня и храносмилането.

10. Спете повече. Недостигът на сън може да увеличи апетита ви през деня. Освен това няма да имате достатъчно енергия, за да се справяте със задълженията си. Старайте се да спите между 7 и 9 часа на денонощие. Това е лесен и ефективен начин да постигнете целта си и да отслабнете.

 

Може да харесате и..


Реклама