Реклама

Стягане на корем

стягане на корем

Няколко начина за стягане на корем, които наистина дават резултати.

Мастните натрупвания около корема не се отразяват само на външния вид – те имат сериозно влияние върху здравето. Въпреки, че мастните натрупвания точно под кожата, наречени подкожна мазнина, не са толкова вредни, по-дълбоката, висцерална мастна тъкан, която заобикаля вътрешните органи заплашва доброто състояние на тялото заради освобождаването на проинфламаторни химикали, които допринасят за сърдечно-съдови заболявания. Ето защо е добре да се отървем от всички излишества в тази област, започвайки с изгарянето на повече калории, отколкото приемаме и редовни тонизиращи упражнения за корем. За постигането на трайни и качествени резултати, трябва да спазваме комплексно всички препоръки, които ще ни помогнат за желаното стягане на корема. Ето как може да свалим корема!

Стягане на корем

Изгаряне на мазнините в коремната област чрез намаляване на калориите.

Няма как да се постигне единствено отслабване на корема, но чрез намаляване на общия процент телесни мазнини, ще се отървете и от натрупаните в тази област. За целта е необходимо да се създаде калориен дефицит – разходът на калории да надвишава техния прием. Това налага точно следене и информираност за калоричната стойност на приеманата храна, както и губенето й в зависимост от интензивността и вида на движенията.

Избор на подходящи храни за плосък корем.

За да получите максималното от спазваните диети за отслабване, трябва да си набавяте необходимите калории от минимално преработени вредни храни, за да избегнете неприятното подуване на корема. Един здравословен режим на хранене, който включва пълнозърнести полезни храни, плодове, зеленчуци, чисти белтъчини и здравословни мазнини. Добре би било да се фокусирате върху прием на повече калций, защото се смята, че съдейства не само за избягването на подут корем, но и отслабване в корема.

Избягване на храни, които причиняват мастни натрупвания в областта на корема.

За успешното стягане на корем е необходимо и избягването на пържени и преработени храни, които освен излишни калории, съдържат и много транс мазнини, които се складират директно под формата на коремни мазнини. Важно е да не забравяте да ограничите и приема на всякакви видове алкохол, който освен калории, носи и допълнителен стрес за черния дроб. По този начин, вместо да изгаря телесните мазнини, този орган ще се съсредоточи върху преработване и изхвърляне на алкохола. В идеалната диета за корем не присъстват също така газирани напитки и храни с високо съдържание на изкуствени подсладители. Макар обикновено да са известни като диетични храни, те  вместо за отслабване, спомагат за напълняване.

Практикуване на подходяща тренировка за корем.

Трябва да включите регулярни упражнения за корем в спортната си програма, защото това е един от ефективните начини да стопите мазнините. Опитайте по-интензивни тренировки за корем, ако здравословното ви го позволява. За да тонизирате мускулите в коремната област може да пробвате бокс и силови упражнения, както и различни планк позиции. Макар тези упражнения да не горят много калории, следователно да не спомагат директно за отслабване в тази област, те са идеални за тониране и стягане на корем, след като се отървете от излишните килограми.

Вземане под внимание на отпуснатата кожа.

Докато новите промени в начина на живот могат да спомогнат донякъде за отслабване и стягане на корема, може да се окаже в един момент, че няма да се сдобиете с желания плосък корем. Може да се окаже, че на местата, на които сте отслабнали кожата е станала отпусната и има стрии. Ако свалените килограми не са много, обикновено специалните стягащи лосиони за тяло могат да помогнат за свиване и запазване на еластичността на кожата, докато при по-драстична загуба на тегло се налагат естетически корекции при специалисти.

източник:livestrong.com

Може да харесате и..


Реклама