5 страхотни упражнения без повторения за мързеливките

Реклама

5 лесни упражнения, които може да правите докато лежите, гледате телевизия, говорите по телефона или бъбрите с приятелка.

Тези 5 упражнения, които не изискват абсолютно никакви усилия, ще ви позволят да почувствате магическа лекота на тялото, ще ви дадат прилив на енергия и ще ви помогнат да усъвършенствате фигурата си.

Реклама


Основното нещо тук не да се движите, потите и изморявате; всяко упражение се прави, докато стоите неподвижно.
Просто задръжте тялото си във всяка една поза за 5-30 секунди и правете упражненията най-малко 4-5 пъти седмично, за да усетите ефекта им.

5 страхотни упражнения без повторения за мързеливките

  • Крила на пеперуда.

Легнете по гръб. С двете колена наполовината свити, повдигнете леко кръста си от пода, като се подкрепяте срещу стената с помощта на десния крак. Поставете стъпалото на левия крак да си почива върху дясното коляно и оставете дланите на ръцете на корема си. Повторете с левия крак.

  • Вятърна мелница.

Поставете дланите върху корема си. Повдигнете и допрете дупето към стената, за да се наместите плътно към нея и повдигнете десния крак вертикално нагоре към тавана, като същевременно поддържате лявия толкова ниско, колкото можете. Повторете с левия крак.

  • Поздрав.

Повдигнете двата крака срещу стената, поддържайки ги изправени и с пръсти, сочещи нагоре. Само ръцете и раменете могат лесно да бъдат повдигнати от пода в тази позиция. Вдигнете дясната си ръка и я дръжте права, която сочите към краката си. Оставете лявата си ръка да си почива върху стомаха. Упражнението се повтаря и с лявата си ръка.

  • Нощици.

Повдигнете двата крака, без да ги сгъвате в колената. Стегнете десния крак върху стената и дръпнете напред над главата левия крак, докато подкрепяте талията си с длани. Повторете и с левия крак.

  • Мост.

Легнете върху постелка с изпънати ръце с дланите надолу. Върховете на пръстите ви нека да се докоснат до стената. Поставете краката си на стената, толкова високо, колкото можете и пренесете тежестта си върху тях, напрягайки мускулите на бедрата и повдигайки гърба си от пода.

За да извлечете максимума от тези упражнения, опитайте да повтаряте всяка поза по 10 пъти. Вие трябва да започнете да се чувствате по-добре и да видите резултата от тях след 2 – 3 седмици.

източник:brightside.me


Реклама