Реклама

Трикове за бързо отслабване

трикове за бързо отслабване

Опитайте тези 10 изпитани трикове за бързо отслабване, с които ще постигнете резултати, без да се налага да спазвате стриктни диети. Доверете се на опита на дамите, които са успели да стопят излишните килограми с помощта на някои хитрини, които използват в ежедневието. Придържайте се към тях за известно време и ще забележите видимо намаляване на обиколката на талията, ханша и бедрата.

Трикове за бързо отслабване

Оставете на страна везната – Контролирането на порциите не се отнася толкова за измерването им, колкото до това да си поръчате две леки предястия с много зеленчуци, вместо основно със сос или да се откажете от хляба, ако ще хапвате паста, например.

Направете си скривалища за плодове навсякъде, където прекарвате повече време – Нека на работното ви място да има пълна фруктиера с разнообразни плодове, към която да насочите вниманието си, когато огладнеете между основните хранения за деня. В дома ви също, а защо не и една ябълка в чантата, ако се налага да прекарате повече време на вън?

Приемайте шоколад под формата на шейк – Ако ви се дояде нещо сладко, може да си направите протеинов шейк с вкус на шоколад. Просто добавете вода към прахообразната смес и изпийте съдържанието, което ще ви държи сити за дълго и ще утоли желанието да похапнете нещо калорично и сладко.

Поставете си ограничения – Изберете си купа или кутия, която побира около 150-200 грама и слагайте храната си в нея. По този начин ще контролирате големината на порциите и няма опасност да изядете повече от предвиденото.

Отмийте желанието за десерт – Поредният от нашите  трикове за бързо отслабване е добре да превърнете в навик. Ако измивате зъбите си след всяко хранене, няма да изпитвате желание да хапнете нещо сладко за десерт след това.

Направете си снимка “преди” – Добра идея е да се снимате в цял ръст само по бельо и да поглеждате към нея всеки път, когато загубите мотивация да спазвате режима, с който ще отслабнете.

Избягвайте течните калории – Отрежете от менюто си всички калорични напитки – безалкохолни, сокове, енергийни напитки, капучино, както и коктейлите след работно време.

Извадете тесните си дрехи – Носенето на дрехи по тялото или гледането на дънките, в който искате да се пъхнете отново действа мотивиращо.

Направете си освежаваща напитка без калории – Напълнете кана с вода и пуснете вътре няколко резена краставица или лимон. Това питие е много по-освежаващо и хидратиращо организма от всяко друго.

Не дояждайте остатъците от храна – Консумирайте само толкова, колкото се побира в кутията или купата, с която измервате порциите. Всичко друго, което остане от вечерята, просто приберете в хладилника.

Може да харесате и..


Реклама