Реклама

Упражнение за долна част на корема

упражнение за долна част на корема

Приготвили сме ви как да направите едно специфично упражнение за долна част на корема, което ще ви помогне значително да подобрите издръжливостта на тази група мускули, а от там и на външния им вид. Винаги е по-привлекателна добре оформеното женско коремче. И вие сте на път да го придобиете, ако се захванете сериозно с подготовката и само, ако сте постоянни. Без упоритост и ясна цел, в спорта няма резултати. В следващите редове ще ви запознаем именно с упражнението, което би ви направило огромна услуга.

Упражнение за долната част на корема

Основния ни съвет при това упражнение за долна част на корема е да добавите и гирички в тренировката си. Добре е да загреете преди началото на каквото и да е физическо натоварване. Препоръчваме да раздвижите всичките си стави и мускули с няколко движения и да побягате на пътека.

Постелете си дунапреновата подложка. Седнете и свийте краката си в коленете на 90 градуса и се подпрете с петите на пода. Поддържайте гръбнака си изправен и се отпуснете назад до толкова, че да усещате напрежение в коремната област. Внимавайте с гръбнака! Не позволявайте на долната част на гърба да се извива.

Поддържайте лявата си ръка (напред, както е показано на снимката) и торса стабилни. Издишайте когато отваряте лявата си ръка. Уверете се, че нивото на ръцете ви не е по-високо от раменната кост. Вдишвайте, когато приближавате ръката си към другата. Направете две серии от по 10 повторения, след това сменете неподвижната ръка и повторете. Когато напреднете, можете да увеличите броя на повторенията.

Препоръчваме да правите упражнението всеки ден, за да има по-бърз ефект и мускулите ви да свикват по-бързо на натоварването. В зависимост от това колко мазнини имате натрупани в коремната област, видимите резултати ще се появят поне 3 седмици. Но не се отказвайте, ако наистина искате да имате красив и добре оформен корем.

Може да харесате и..


Реклама