Реклама

Ефективни упражнения, които да правим докато се разкрасяваме

miene na zabi jena

6 сериозно ефективни упражнения, които могат да се промъкнат в дневната разкрасителна рутина.

Жените сме способни да вършим 1000 неща едновременно.

Реклама


Сигурни сме, че някои британски учени вече са доказали, че представителките на нежната половина сме по-устойчиви и по-добре може да се справяме с мултитаскинга от мъжете. И да не са го доказали, ние така ли иначе сме сигурни в това. Точно заради това имаме и списък с няколко упражнения, които можете да вмъкнете към своите малки ежедневни разкрасителни навици.

Ефективни упражнения

slagane na chervilo uprajneniq

1. Червилото и упражненията на Кегел

Докато се гримирате преди излизане, ви предлагаме да работите над вашите тазови мускули. Въпреки, че повечето от нас асоциират упражненията на Кегел с бременните жени и Cosmo съвети, “кегелите” са от съществено значение, защото те укрепват важни основни мускули и може да помогнат за предотвратяването на инконтиненция по-късно в живота.

izbelvane na zabi

2. Дълги ритуали за красота 

За тези разкрасителни процедури, които траят около 30 минути, в които си избелвате зъбите или чакате боята за коса да хване, може да опитайте някои упражнения за ръцете с леки тежести. По-добре да се фокусирате върху високите повторения, за да се удължат и извайват мускулите на ръцете. Започнете с ръцете си, като ги изпънете на всяка страна. Леко огънете ръцете и ги пулсирайте настрани, в колкото се може повече повторения, като внимавате да запазите раменете надолу и гърдите вдигнати.

koremni presi

 

3. Маска за лице

В случаите, в които сте си сложили хидратираща или стягаща маска, която трябва да попие в кожата, имате достатъчно време за коремни упражнения. Редувайте между коремни преси и лифове с крака. Също така можете да пробвате и Пилатес. Започвате като лежите на земята, повдигнете краката си на разстояние от земята под ъгъл от 45 градуса. Дигнете главата и раменете си на разстояние от земята, докато сгъвате и разгъвате ръцете си 50 пъти. Това са мултитаскове, които лесно могат да влязат във вашата рутина.

lakirane na nokti

 

4. Подскоци с лак за нотки

Докато чакате лакът ви да изсъхне накарайте и сърцето да ускори своята работа като към правенето на маникюра си включете и подскоци. Можете също така да интегрирате и други постоянни движения, като на пример движение на ръцете във въздуха.

miene na zabi

 

5. Миене на зъби

По време на двете минути, в които си миете зъбите (и допълнителните минути, които ви отнема за конците), опитайте с поза балерина, като държите краката прави и навеждате петата надолу. Повторението на това упражнение укрепва и тонизира прасците, докато се опитвате да запазите равновесие.

uprajneniq za dupe

 

6. Червилото и хубавото дупе

Всеки път като си слагате гланц, опитайте тазови упражнения. Не, прилагането на червило няма нищо общо с дупето, но това е добро напомняне, което ще ви накара да правите тези упражнения периодично през целия ден. Наведете се леко напред и стойте на меката част на крака си. Докато въвличате и тялото си в упражнението повдигнете крака си от тазовата част. Повторете 10 пъти за всеки крак.

Може да харесате и..


Реклама