Реклама

Упражнения за бременни

упражнения за бременни

Представяме ви тренировка от пет лесни упражнения за бременни, които са подходящи за всеки триместър, не изискват специално оборудване и могат да се изпълняват в домашна обстановка.

Реклама


Движението е важно за жените, които носят нов живот в себе си. Дамите, които изпълняват комплекс от леки физически движения, предназначени специално за деликатното им състояние, страдат по-малко от болки в гърба и кръста, имат повече енергия и по-лесно възвръщат фигурата си след раждане. За постигане на резултати, правете посочените движения ежедневно и стриктно по показания начин. Но преди да започнете каквито и да е упражнения се консултирайте с гинеколога, който ви следи бременността.

Упражнения за бременни

упражнения за бременни

Използвайте облегалката на стабилен стол за опора, сложете едната си ръка на нея и разтворете краката си, като ходилата трябва да сочат максимално на вън. Направете позиция плие, като леко приклекнете с колене, насочени на вън на 45 градуса. Дръжте гърба изправен и спуснете торса колкото можете по-надолу. Стегнете краката си и се изправете. Повторете колкото пъти можете според напредването на бременността. Това упражнение подобрява баланса, стяга прасците, бедрата и дупето.

упражнения за бременни

Легнете на постелката на пода на една страна, сложете глава върху сгънатата в лакътя ръка. Сгънете кракът, който е допрян до земята под ъгъл от 45 градуса, а другия изпънете в коляното и повдигнете нагоре. Използвайте свободната си ръка за опора. Спуснете и повдигнете крака си няколко пъти. Това упражнение стяга вътрешната част на бедрата. и коремните мускули.

упражнения за бременни

Застанете на длани и колене на пода. Повдигнете колене и изпънете крака, докато тялото ви остане право и изпънато в една линия. Не извивайте гърба и не пускайте корема на долу. Задръжте в тази позиция за 1-2 вдишвания и тренирайте, докато стигнете до 5. Това упражнение стяга коремните мускули, гърба и ръцете.

упражнения за бременни

Седнете на края на стабилен стол с изпънат гръб, поставете ходилата си плътно на пода и вземете по една лека гира във всяка ръка. Дръжте дланите така, че палците да сочат към тялото ви.  Свийте лактите, така ръцете да образуват ъгъл от 90 градуса. След това, повдигнете тежестите до нивото на раменете, като запазвате лактите свити. Спуснете ръцете си от двете страни на тялото, а след това ги стегнете и заемете стартова позиция. Повторете. Това упражнение стяга ръцете и оформя рамената.

упражнения за бременни

Използвайте отново стабилен стол. Поставете коляното си на единия край на седалката, а дланта на другия. Дръжте гърба изправен. В другата ръка дръжте лека гира така, че палецът да сочи към тялото ви. Свийте лакътя си така, че ръката ви да образува ъгъл от 90 градуса. Задръжте и се върнете в стартова позиция. Повторете няколко пъти и сменете ръцете. Това упражнение укрепва гърба, бицепса и трицепса.

Може да харесате и..


Реклама