Диети и Спорт

Упражнения за гръб и талия, които топят мазнините

упражнения за гръб

7 упражнения за гръб и талия, които ще ви отърват от мазнините в тези области на тялото.

Често забравяме за това, че освен да правим упражнения за корем и упражнения за крака, трябва да раздвижваме и стягаме и мускулите на гърба си. Обичайната причина да не обръщаме внимание на тази част от тялото си е факта, че не я виждаме, но това съвсем не означава, че и за околните е така. Докато наблягаме на тонизирането и оформянето на бедрата и плочките на корема си, може да се окаже, че мазнините по гърба ни са още там, а недостатъчните упражнения за паласки са пречката към постигането на тънка талия. Има начин роклята с изрязан гръб да ни стои още по-добре, а гледката да привлича мъжките погледи като магнит. Тайната се крие в редовното изпълнение на тези лесни, но ефикасни упражнения за гръб, които само след 2-3 седмици ще ви помогнат да се освободите от мастните натрупвания около талията и долната част на гърба.

Упражнения за гръб и талия, които топят мазнините

упражнения за гръб

Застанете в изправено положение със събрани крака.

Наведете се напред, без да сгъвате коленете.

Опитайте се с длани да достигнете пода.

Задръжте дланите си върху пода за няколко секунди.

Изправете се.

Направете 2-3 серии с по 10-15 повторения.

упражнения за гръб

Застанете в изправено положение с леко разтворени на ширината на раменете крака.

Повдигнете лявата ръка и поставете дланта й на тила си.

С дясната ръка вземете един дъмбел и я дръжте спусната до тялото.

Наведете се настрани в посока на дясно и надолу, доколкото ви е възможно, без да прегъвате коленете.

Изправете се.

Направете 3 серии с по 15-20 повторения на всяка страна.

упражнения за гръб

Застанете във висока планк позиция.

Изместете  центъра на тежестта си на ръцете си.

Сведете тялото си към пода, като свиете ръце в лактите.

Върнете се в изходна позиция.

Направете 2-3 серии с по 20-30 лицеви опори.

упражнения за гръб

Легнете по корем.

Протегнете ръце назад.

Повдигнете главата, ръцете и краката си едновременно нагоре.

Хванете глезените си.

Вдишайте дълбоко. Останете в тази поза за няколко секунди.

С издишането, отпуснете мускулите си и се върнете в начална позиция.

Направете 1 серия със задържания между 20 и 60 секунди.

упражнения за гръб

Легнете по корем. Разпънете ръцете и краката си.

Повдигнете едновременно ръцете и краката нагоре, като леко огънете гръбнака.

Останете в тази позиция за няколко секунди.

Върнете се в изходно положение.

Направете 3-4 серии с по 15-20 повторения.

упражнения за гръб

Легнете по корем върху фитнес топка.

Фиксирайте краката си на пода, разтворени на ширната на раменете.

Поставете ръцете си на тила.

Повдигайте и накланяйте раменете и горната част на гърба, като същевременно поддържате врата изправен.

Направете 1-2 серии с по 12-15 повторения.

упражнения за гръб

Това е едно от най-ефикасните упражнения за гръб, но може да бъде опасно, ако се изпълнява без подготовка. Започнете да изпълнявате “мост” седмица или повече, след като сте започнали да спортувате или да правите останалите упражнения за гръб, които ви предлагаме тук.

Легнете по гръб с крака, свити в коленете. Протегнете ръце над главата и с длани докоснете пода.

Внимателно и бавно започнете да повдигате бедрата, а след това и раменете си, като огъвате гръбнака.

Когато достигнете до най-високата точка, задръжте за няколко секунди.

Опитайте се да се върнете в начална позиция, като отпуснете гръб на пода.

Направете 1-2 сета с по 3-5 повторения.

източник:brightside.me