Реклама

Упражнения за паласки и дупе

uprajneniq za palaski

Ефикасни упражнения за паласки и дупе, които отнемат само 2 минути.

Много често в натовареното ежедневие не ни остават време и сили за упражнения, които ще ни донесат тонус и по-добра фигура.

Реклама


Ако и вие сте от тези жени, за които е по-лесно да спазват постоянно диети за отслабване, за да изглеждат добре, вместо да стегнат мускулите и да раздвижат кръвта си с поне няколко движения, значи ще ви хареса това предложение. То ще ви отнеме само 2 минути и е най-добре да го правите сутрин. Разбира се, може да комбинирате тези движения с упражнения за корем и упражнения за крака, за да работите над повече мускулни групи и да постигнете по-добре резултати. Но ако не разполагате с повече от 2 минути, това е повече от добра опция.

Упражнения за паласки и дупе

uprajneniq za palaski

Сумо клек

Застанете в изправена позиция на тялото и пръсти на краката, сочещи навън. Сгънете колене, смъкнете таза надолу така, че бедрата да са успоредни на пода. Уверете се, че поддържате тежестта на тялото в петите.

След това се изправете, като изпънете краката напълно и стегнете мускулите на дупето в горната част на движението, за да извлечете максимума от упражнението.
Направете колкото се може повече клекове за 30 секунди.

uprajneniq za palaski

Сгънати колене

Заемете начална позиция в изправен стоеж със събрани крака. Направете една голяма стъпка назад с левия крак.

Понижете таза така, че десният крак, който остава отпред, да е позициониран директно над глезена. Задръжте левия крак сгънат под прав ъгъл, с коляно, насочено към пода. Лявата пета трябва да е повдигната.

Върнете се в изходна позиция и направете една голяма стъпка назад с десния крак.

Направете колкото се може повече повторения за 30 секунди.

uprajneniq za palaski

Основен клек с повдигане на крака

Заемете начална позиция в изправен стоеж и крака, разтворени на ширината на раменете. Пръстите на краката сочат напред. Сгънете колене и наведете таза така, че бедрата ви да са успоредни на пода. Тежестта на тялото трябва да се усеща в петите.

След това се изправете, изпънете краката напълно и изнесете десния крак в страни с изпънато коляно. Стиснете мускулите на дупето.

Върнете се в начална позиция и отново направете клек, а след това се изправете и изнесете левия крак в страни.

Това е едно упражнение. Направете колкото се може повече за 30 секунди.

uprajneniq za palaski

Ритник назад

Заемете начална позиция в изправен стоеж със събрани крака. Оставете тежестта на тялото да падне върху левия крак и повдигнете десния назад.

С пулсиращи движения и малка амплитуда направете махове назад в продължение на 15 секунди. Свалете крака на пода и повторете движенията с другия крак.

Измийте зъбите, облечете се и излизайте. Хубав ден!

 

 

 

 

 

 

източник: bodyrock.tv

Може да харесате и..


Реклама