Реклама

Упражнения за стегнат корем за резултат след 2 седмици

упражнения за стегнат корем

Предлагаме ви комплекс от  шест упражнения за стегнат корем, с които ще забележите видим резултат още след втората седмица, стига да ги правите редовно, разбира се.

Реклама


Време е да поработите над коремната си преса, а тази тренировка ще се хареса и на тези, които не спортуват редовно, защото е кратка и приятна. Всичко, което е нужно, за да имате плосък корем са около 10-30 минути дневно. След около две седмици ще усетите коремните си мускули по-дефинирани и силни.

Представяме ви инструкции за 5 различни варианта, последван от 14-дневен план. Не е препоръчително да прескачате направо на последния ден, ако искате да можете на следващия ден да се смеете безболезнено. Следвайте планът, които е подготвен според нивото на способностите ви.

Упражнения за стегнат корем

упражнения за стегнат корем

  • Легнете по гръб и повдигнете ръцете и краката си нагоре към тавана. Повдигнете горната част на гърба си от пода, като протегнете ръце към краката си.
  • Спуснете краката си на долу към пода, а ръцете над главата. Долната част на гърба ви трябва да остане залепена към пода, а раменете да не го допират.
  • Повторете движението с повдигане на крайниците, за да изпълните едно повторение.

упражнения за стегнат корем

  • Заемете изходна позиция, като легнете на пода с лакти, опрени върху пода и свити под прав ъгъл.
  • Напрегнете горната част на тялото си и се повдигнете в почти седнала позиция. Насочете левия лакът към дясното коляно.
  • С бавни и контролирани движения започнете да се облягате на зад, докато раменете ви докоснат пода.
  • Повторете и с другите крак и ръка, за да изпълните едно повторение.

упражнения за стегнат корем

  • Легнете на пода със сгънати колене и ръце, свободно стоящи до тялото ви.
  • Леко повдигнете ханша си, като насочите стъпалата си в посока към тавана и приближите бедрата към гърдите си. Бавно се върнете в изходна позиция. Това е едно упражнение.

упражнения за стегнат корем

  •  Легнете по гръб и отворете краката си под формата на диамант, както е показано на снимката горе. Протегнете ръцете си на горе.
  • Вдишайте и повдигнете тора си, преминете в седнало положение и протегнете ръцете си напред, като докоснете пода.
  • Бавно спуснете гърба си на долу до стартова позиция. Това е едно упражнение.
  • упражнения за стегнат корем
  • Легнете на пода с прилепнал към пода гръб.
  • С ръце зад главата, сгънете левия си крак в коляното и насочете десния си лакът към него. Не натискайте врата си.
  • Направете движението със срещуположните крайници. Важно е да местите тялото откъм гръдния кош, а не лактите.
  • Това е едно упражнение

 

ПЛАН :

Ден 1- 4 повторения от всяко упражнение

Ден 2 – 5 повторения от всяко упражнение

Ден 3 – 6 повторения от всяко упражнение

Ден 4 – почивка

Ден 5 – 8 повторения от всяко упражнение

Ден 6 – 10 повторения от всяко упражнение

Ден 7 – 12 повторения от всяко упражнение

Ден 8 – почивка

Ден 9 – 13 повторения от всяко упражнение

Ден 10 – 15 повторения от всяко упражнение

Ден 11 – 16 повторения от всяко упражнение

Ден 12 – почивка

Ден 13 – 18 повторения от всяко упражнение

Ден 14 – 20 повторения от всяко упражнение

Може да харесате и..


Реклама