Реклама

6 упражнения за стегнато дупе

упражнения за стегнато дупе

За всички дами, които искат да изглеждат атрактивно, погледнати отзад, предлагаме тези 6 упражнения за стегнато дупе, които ще помогнат също и за оформяне на бедрата.

Реклама


За постигане на оптимални резултати не забравяйте да спортувате редовно и да се храните здравословно. Постигането на здрава и стегната фигура за плажа е постижимо, затова не чакайте повече, обличайте спортния си екип и започвайте с тренировката!

Упражнения за стегнато дупе

упражнения за стегнато дупе

Нападите са сред най-добрите упражнения, които помагат за стягане на дупето и краката. Нападите напред са лесни за изпълнение и чудесен начин за загряване на тялото, преди съществената тренировка. Застанете в изправено положение с ръце върху горната част на бедрата си и направете голяма крачка напред с единия крак, като сгънете коляното под прав ъгъл. Направете след това стъпка назад и се върнете в изходна позиция. Повторете 15-20 пъти за всеки крак.

 упражнения за стегнато дупе

Страничните напади са също толкова ефикасни, колкото и тези напред. Изпълнявайте ги по същия начин, но вместо да правите крачка напред с единия крак, клекнете и изпънете в страни в шпиц другия. Това е сред тези упражнения за стегнато дупе,  които също така ще оформят и краката ви. Сменете краката и направете по 15-20 странични напада с всеки крак.

упражнения за стегнато дупе

Нападите назад са малко по-трудни от останалите два вида, но са по-ефикасни, когато става въпрос за стягане и оформяне на дупето. Застанете в изправена позиция и вместо крачка напред, направете една назад и опрете коляното леко в пода, а другото дръжте изправено под прав ъгъл. Изпълнявайте упражнението бавно, за да предотвратите залитане или нараняване. Изправете се в изходна позиция и повторете с другия крак.

упражнения за стегнато дупе

Едно от най-добрите упражнения за стегнато дупе, които може да изпълнявате където и да се намирате, са кляканията. Само след няколко седмици редовно спортуване ще забележите резултати, Заемете изходна позиция изправени с изпънати ръце и събрани длани, дръжте гърба изправен и клякайте, докато коленете се сгънат под прав ъгъл. Ако ви е трудно да запазите равновесие, използвайте близка стена или дърво за опора.

упражнения за стегнато дупе

Бягането носи много ползи както за добро здраве, така и за отслабване и тонус. То помага за изгаряне на мазнините, сваляне на теглото, повишаване на енергията и дори за превенция на депресията. То е полезно за сърцето и за стягане на дупето, а освен това за оформяне на мускулите на краката, ако тичането не е за вас, джогингът или разходката са също добра опция.

упражнения за стегнато дупе

Повдигането на краката е лесна 5-10 минутна тренировка, която помага да се укрепят и стегнат дупето и краката. Легнете по гръб, изпънете краката и сложете ръце на земята. Повдигнете нагоре единият крак, без да го сгъвате в коляното, а след това отлепете и дупето от земята и задръжте в тази позиция поне за 5 секунди. Повторете упражнението по 10-15 пъти с всеки крак.

Може да харесате и..


Реклама