Диети и Спорт

Упражненията на Кегел – само за 2 минути дневно върху дивана

упражненията на Кегел

Правете редовно това упражнение на Кегел, докато гледате телевизия или разговаряте с приятели.

Упражненията на Кегел отнемат само 2 минути на ден и дори не се налага да ставате от дивана или от стола, докато ги правите, нито да си обличате спортния екип. С тях ще подсилите мускулите на тазовото дъно, които са важни както за намаляване на уринната инконтиненция, така и за засилване на усещанията във влагалището по време на с*кс, С напредването на възрастта тези мускули могат да се разтегнат и да увисват, което означава, че може да се окаже, че имате загуба на контрол върху уринирането, с половите контакти  могат да не се чувстват толкова добре, колкото биха могли да бъдат.

Упражненията на Кегел – само по 2 минути дневно

Измислените от Кегел упражнения са лесни и удобни за изпълнение по всяко време и на всяко място.  Те не изискват специална екипировка, оборудване или време. Единственото, което е нужно при тях е  фокусиране върху укрепването на тазовото дъно, за да се предотврати отслабването на мускулите в тази област. Никой около вас дори няма да разбере какво правите в момента, защото ще си остане ваша малка тайна.

През 1940-та година Кегел е целял да намери начин за предотвратяване на нежеланото изтичане на урина при родилките след раждането на бебето и тези упражнения на Кегел за жени са били опит да се постигне това. Единственото, което се изисквало от дамите е да отделят по 2 минути дневно от времето си, за да правят упражненията на Кегел.  Не се налагало да напускат дома, стола или дори леглото си, за да получат ефекта от тях.

Ето я и какво представляват  упражненията на Кегел за жени в 4 лесни стъпки:

Стъпка 1 : Идентифицирайте мускулите (pubococcygeus) във вагината си, които използвате, за да  спрете уринирането.

Стъпка 2 : Стиснете и задръжте в това положение тези мускули в продължение на три секунди и отпуснете за още три секунди три пъти на ден. Уверете се, че не стягате стомаха или бедрата си в този момент, защото няма да получите всички желани последици от упражняването.

Стъпка 3 : След като започнете да практикувате редовно упражненията на Кегел, увеличете времето с по една секунда на седмица и продължете така, докато в крайна сметка увеличавате постепенно и през следващите седмици, докато спрете на 10 секунди.

Стъпка 4 : Правете тази лесна и интимна гимнастика на Кегел 10-15 пъти по време на всяка сесия.

 

източник:aww.com.au