Реклама

Витаминозна вечеря за отслабване

riba vecherq brokoli avokado meniu otslabvane

Най-накрая можете да похапвате вкусни неща и да топите калории, но с тези идеи за вечеря за отслабване ще прекратим мъченията ви с противната безвкусна храна.

Реклама


С тези предложения ще заспивате със сит стомах и чувство за лекота. Думата вечеря не означава ядене на всевъзможни ястия едно след друго. Важното е да похапнете едно нещо, но здравословно, вкусно и засищащо, от колкото залъгващи храни (обикновено съдържащи трансмазнини). Идеите ни за вечеря са вдъхновени от фразата “Закусвай като крал, обядвай като кралица и вечеряй като бедняк”.

Идеи за вечеря за отслабване – вечеряй като бедняк

vecherq za otslabvane

С тези идеи за вечеря за отслабване, нямаме предвид да гладувате, то дори е вредно, никога не си го позволявайте. Правилните режими за хранене включват чести хранения с малко количество храна. Намалете количеството на порциите и ще видите как след няколко дни стомахът ще ви се свие и ще се засищате с все по-малко храна. По този начин тялото ще започне да топи натрупаните мазнини, защото засищайки се с по-малко, ще му дадете сигнал, че не се нуждае от толкова “складирани” калории.

Добавете витаминозни храни във вечерята за отслабване

vecherq otslabvane siomga hrana dieta

Печената сьомга е чудесен избор за вечеря за отслабване. Ако са ви омръзнали тежките меса през зимата, ето един засищащ, полезен и вкусен заместител. Морските дарове са добър източник на омега 3 и 6 мастни киселини, наситени са с протеини и помагат с топенето на калории.

vecherq hrana otslabvane salata maruli

Прибавете в менюто си зелена салата. Тя е пълна с полезни за здравето и организма вещества и ще ви изстреля доста напред по пътя с отслабването. Смесете листа от маруля, айсберг, краставица (лук по желание), 3-4 листа мента и няколко репички. Другата добра новина е, че си спестявате доста време в готвене. Какво по-хубаво за една домакиня да си спести известно време в кухнята.

kulnove za otslabvane

Много хора подминават с лека ръка пакетите с кълнове в супермаркета. Добавете лилав лук, домати, зелени чушки, извара, (сол не е желателно, защото задържа вода в организма и създава чувство на подуване).

supa s oves

Овесена каша за вечеря ще донесе на организма ви достатъчно количество фибри. Прибавете лук, джинджифил и копър за по-добър вкус. Джинджифилът също е известен със свойството си да помага на тялото да се изчисти от токсините, топейки мазнините. Можете да оползотворите времето преди вечеря с един чай от джинджифил.

Може да харесате и..


Реклама