Реклама

Всеки ден “слабите кучки” правят тези 6 неща

slabi modeli

Ето какво включва тренировката на супермоделите от “Тhe Skinny Bitch Collective” всеки ден.

Групата на “слабите кучки” “The Skinny Bitch Collective” е основана от треньорът на звездите Ръс Бейтман, В черно-белите им публикации в Инстаграм може да видите как ветеранките от “Victoria’s Secret” подскачат и клякат в тандем. Като цяло представата, която оставят за заниманията си е като за нещо средно между сцени от “Боен клуб” и “Черният лебед”. Но колкото и екстремни да изглеждат заниманията на красивите мацки с божествени тела, освен редовните посещения в залата, която се помещава в танцово студио, те всекидневно правят се*с, закусват добре и си поспиват с удоволствие. Ето какво разкрива Бейтман за нещата, които ги поддържат в добра форма.

Всеки ден “слабите кучки” правят тези 6 неща

  1. Решават какво ще закусват преди да си легнат.

Слабите кучки винаги избират нещо с високо съдържание на протеини и мазнини за закуска. “Те използват протеини на прах, яйца, сьомга или диво месо”, обяснява Бейтман. Един еликсир за отслабване включва рейши, лют червен пипер, джинджифил, лимон и топла вода.

       2. Правят се*с сутринта.

Защо сутрешният екшън в леглото е екстра привлекателна? “Защото това включва мозъка, докато е още рано, за да бъде в самостоятелно съзнание. Освен това понижава кортизола, което е нещо чудесно, преди започване на тренировка или когато трябва да се разправяш с шофьор, който не може да те закара до работното ти място”, обяснява Бейтман. “Хората са уморени вечерта и трябва да си почиват и да не се вълнуват с интимни ласки късно.”

       3. Не прекарват един час в залата, за да правят монотонни движения.

“Ние сме родени, за да бутаме, теглим, обхождаме и да възприеме нашите тела с различни движения. Скуката е наш враг. Помислете за движения като пълзене, спринт, стойки на ръце, вдигане на тежести – ето това правят слабите кучки”

         4. Подремват си.

“Изследванията показват, че дрямката между 10 до 20 минути дневно може да има много благотворен и възстановителен ефект върху тялото и ума, което ще ви помогне да горите мазнини”, казва Бейтман, който също така насърчава учениците си да лягат в леглото всеки ден в  22:00 часа.

          5. Избягват фруктозата преди тренировка.

Те максимизират загубата на телесни мазнини. “Това означава никакви банани преди или по време на тренировка. Същото се отнася и до захарните напитки. Слабите кучки ги избягват, за да изгарят мазнините.” Бейтман казва, че перфектното гориво преди тренировка е био кафе и кокосово масло плюс пет бадема. Що се отнася до това, което консумират след интензивното физическо натоварване, идеалното решение за тях е постно месо или риба със зелени зеленчуци и киноа.

        6. Добавят тези неща към диетата си:

  • костен бульон
  • краставици
  • Алое вера и L-глутамин хранителни добавки
  • Ферментирали зеленчуци като зеле
  • Кефир
  • Пробиотични добавки

източник:elle.com.au

Може да харесате и..


Реклама