Реклама

Закуска за отслабване

закуска за отслабване

Яжте закуска за отслабване и не мислете, че като я пропуснете ще си спестите калории. За съжаление, да отрежете по този начин дневният си калориен прием не работи точно така, както предполагате. Повечето хора обикновено си наваксват тези калории по-късно през деня. Хапването рано сутрин всъщност може да помогне за вечно жадуваното отслабване и има точно три причини за това. Ето кои са те.

 3 причини да ядете закуска за отслабване

  1. Закуската задвижва метаболизма. Ако пропуснете първото хранене за деня, той всъщност се забавя, за да съхрани енергия. Проучванията показват, че хората, които закусват редовно отслабват, задържат теглото си и са по-малко предразположени към напълняване. Освен това спортуват по-често, защото имат енергия за това. А както знаем, физическите тренировки са един от ключовете към успешно сваляне на излишни килограми. Така че спокойно се наслаждавайте на закуската си в рамките на един час след ставане от леглото.
  2. Протеинът редуцира апетита за сладко. Високото съдържание на протеин в повечето закуски като овесени ядки, цедено мляко и яйца дава енергия, така че по-лесно ще устоите на изкушението за похапване на нещо сладко с много захар и калории.
  3. Фибрите засищат и правят корема плосък. Пълнозърнени закуски и пресни плодове са чудесен избор за първо хранене за деня, защото са богати източници на фибри. Фибрите запазват усещането за ситост за по-дълго и по този начин ви предпазват от изкусителни междинни похапвания и силен глад. Те също така намаляват подуването на корема, свързано със запек, което прави корема да изглежда плосък и привлекателен.

Може да харесате и..


Реклама