Реклама

Здравословни навици през седмицата

здравословни навици през седмицата

Живеейки по-здравословно, можем да сме сигурни, че доста по-малко болести ще ни спохождат и вдъхновени от тази идея, искаме да ви разкажем за няколко здравословни навици през седмицата.

Реклама


Със сигурност няма да се превърнем в безсмъртни или никога неразболяващи се до края на живота си, но поне органите ни ще са в значително по-добро състояние. Относно правилната храна – ще се сбогувате завинаги с някои неприятни усещания в стомаха от лошата храна. Енергията и метаболизма ви ще се засилят и целия ви организъм ще ви бъде благодарен.

Здравословни навици през седмицата

здравословни навици през седмицата

1. Никога да не пропускате закуската е един от нашите здравословни навици през седмицата. Може да е малко, но хапнете нещо (полезно). Празният стомах се саморазяжда от стомашните киселини и по този начин лесно можете да си навлечете язва. Не си мислете, че така ще отслабнете, всъщност се получава точно обратното, защото организма минава в режим на оцеляване. Той не е сигурен кога отново ще поеме храна и следващия прием на каквото и да е го складира директно в мазнини.
2. Намерете време за поне 30 минутна разходка пеша всеки ден. Например, може да започнете с ходенето пеша на работа. Движението е много важно за добрия тонус и правилното функциониране на всички органи (дори и на дебелото черво).

Още няколко здравословни навици през седмицата

здравословни навици през седмицата

3. Забравете за втората чаша кафе, ако искате да придобиете някои от тези здравословни навици през седмицата. Първата чаша е приемлива, но по-голямото количество при доста хора се отразява на нервната система.
4. Яжте пълнозърнести храни.
5. Пийте колкото е възможно повече вода през целия ден. Тя ще предотврати главоболие, ще помогне да претъпите чувството на глад понякога и ще подобри външния вид на кожата ви.
6. Яжте само когато сте гладни. Не бъдете лакоми. Не подавайте храна на организма си, когато той няма нужда от нея. По този начин ще я натрупа в излишни мазнини.
7. Прекратете храненето веднага щом усетите чувство на ситост, а то обикновено идва 10 минути след началото на храненето. За целта дъвчете по-бавно.

здравословни навици през седмицата
8. Награждавайте се със следобедна закуска от плодове или зеленчуци. Забравете за кроасаните с пълнеж. От тях организма ви не получава нищо полезно.
9. Обещайте да се откажете от всички диети. От тях няма смисъл. Сваляте килограми с лишавания, а след срока на диетата си ги връщате нормално. Когато се храните здравословно и с нормални порции също може да отслабнете, ако тялото ви усети, че има нужда, но ще става много по-бавно и сигурно. Свалените по този начин килограми няма да се върнат, освен, ако не нарушите рязко начина си на хранене и на живот.
10. Не се вглеждайте в никакви монитори поне час и половина преди лягане. Способни са да прогонят нормалния сън и да напрегнат допълнително очите ви.

Може да харесате и..


Реклама