Реклама

Здравословно хранене за отслабване

здравословно хранене и отслабване

Започваме с уточнението, че правилното и здравословно хранене за отслабване трябва да се превърне в начин на живот, дори и след като постигнете желаните резултати. Ако промените хранителните си навици, в дългосрочен план ще се чувствате по-жизнени, по-леки и по-красиви, ще изчистите организма си от токсини и ще се подмладите. Избягването на вредните за фигурата и здравето ви храни не трябва да ви кара да се чувствате ощетени, сякаш правите компромис и се лишавате от нещо съществено, а напротив. Важно е да разберете, че храната може да лекува, както и да вреди на физическото ви състояние ( а от там и психически на самочувствието ви). Добрият хранителен план залага на продуктите, които хората са консумирали от векове, преди селскостопанската и индустриална революция. Нарича се “Ниско съдържание на въглехидрати – истинска храна”.

Здравословно хранене за отслабване и красота

Трябва да избягвате продуктите от този списък и да ги консумирате само в извънредни ситуации: захар, подсладители, зърнени храни, растителни масла и масла от семена, Транс мазнините, силно преработени, диетични или такива с ниско съдържание на мазнини храни.

Трябва да ядете естествени, непреработени храни, към които хората са генетично адаптирани да консумират. Изследванията показват, че тези храни са чудесни за здравето:

– Месо – свинско, телешко, агнешко, пилешко и т.н. Хората са се хранели с месо от хилядолетия

– Риба – тя е чудесна и много полезна за здравето, засищаща и пълна с  Omega-3 мастни киселини и други хранителни съставки. Трябва да ядете риба всяка седмица.

– Яйца – те са сред най-хранителните неща на планетата. Жълтъкът е най-питателната и здравословна част от тях.

– Зеленчуци – те съдържат много фиби и хранителни вещества, които са есенциални за човешкото тяло. Яжте ги всекидневно.

– Плодове – те съществуват в голямо разнообразие, вкусни са, лесни за консумация, пълни с фибри и витамин С. Съдържат много захар, така че ги яжте в умерени количества, ако трябва да отслабнете.

– Ядки и семена – орехи, бадеми, слънчогледови семки и т.н. , те са богати на хранителни вещества, но и на калории, така че ако искате да отслабнете, ги консумирайте в умерени количества.

– Пълномаслени млечни продукти – сирене, сметана, краве масло, кисело мляко и т.н. – те са богати на полезни мазнини и калции. Продуктите от крави, които пасат само трева са богати на витамин К2, който е много важен за доброто здраве.

– Мазнини и масла – зехтин, масло, мас и т.н. Изберете наситени мазнини за висока температура на готвене като тиган, защото те са по-стабилни при нагряване.

-Към полезните за здравето и отслабването напитки спадат:

– Кафе – то е здравословно и богато на антиоксиданти, но хората, са чувствителни към кофеина трябва да го избягват.

– Чай –  той е здравословен и богат на антиоксиданти, с по-малко съдържание на кофеин.

– Вода – трябва да пиете много от нея през целия ден и особено преди и след тренировки.

– Газирана вода без добавки.

Може да харесате и..


Реклама