Реклама

Индийска зеленчукова диета

зеленчукова диета

Всеки втори човек на този свят има желание да промени тялото си и да се сбогува с няколко излишни килограма, затова ви представяме една интересна, индийска зеленчукова диета. Ако си мислите обаче, че желанията ви могат да се сбъднат без достатъчно положени усилия и всеотдайност към целта, лъжете се. Всъщност се изискват голяма воля и устременост. Тази вегетарианска диета ще ви помогне да балансирате килограмите си само за 7 дни. Благодарение на нея можете да загубите от 4 до 8 килограма за посочения период. Ако много други методи до сега не са оказали резултат при вас, време е да пробвате нещо по-различно. Измислена е от служителите в Дженеръл Моторс (General Motors). Ето кои са предимствата, които споделят те.

Предимствата на тази зеленчукова диета:

Ще загубите около 5 до 8 кг за 7 дни.
Ще придобиете естествен блясък на кожата.
Ще елиминирате токсините в тялото си и в резултат на това ще се почувствате леки и енергични.
Ще намалите мазнините около корема и талията.
В началото може да ви се стори малко невъзможно за постигане, но само с 7 дни отдаденост ще се сдобиете със здраво тяло. Ако преминете успешно тази седмица, определено ще се влюбите в резултатите и никога няма да искате да прекъснете този режим на хранене. Преди да я започнете обаче, уверете се, че сте в достатъчно добро здраве, за да се подложите на тази диета. Консултирайте се с вашия лекар преди да започнете.

Зеленчукова диета – план

Планът на тази зеленчукова диета включва прием на плодове, зеленчуци и нишесте. За да се подготвите за него, трябва да избегнете употребата на алкохол в продължение на няколко дни. Особено по време на режима за хранене, но и няколко дни преди и след него. Алкохолът увеличава пикочната киселина в организма, което води до задържане на вода. Това блокира естествената детоксикация на организма, която се стремим да провокираме.

Ден 1:
По време на първия ден винаги е най-трудно. Въоръжете се с голяма доза мотивация. Опитайте се да стоите далеч от грозде, банани и манго. През този ден можете да ядете само пресни плодове, с изключение на изброените.  В количествата нямате ограничение. Пийте и много вода. За предпочитане е да консумирате повече диня, портокали, ябълки, нарове, ягоди и пъпеши (ако сезонът не го позволява, заложете на всички останали). Това е начинът, по който ще подготвите тялото си за предстоящите дни.

Ден 2:
Подобно на първия ден, през втория ще трябва да заложите на зеленчуците. Не можете да ядете нищо друго, освен зеленчуци. В количествата отново не сте ограничени. Ако искате яжте и по 20 пъти на ден. Варени, печени или сурови е без значение. Само не ги пържете. Можете да започнете деня си с варен картоф и лъжица масло. Това се прави с цел да се даде на тялото достатъчно енергия и въглехидрати за началото на деня.

Ден 3:
Третият ден е комбинация от първите два, тоест можете да ядете и плодове и зеленчуци, но не ги смесвайте на едно хранене. Пийте и много вода през всички дни.

Ден 4:
През този ден заложете на бананите и млякото. Можете да изядете до 6 банана и да изпиете до 4 чаши прясно мляко. Отново напомняме за водата.

Ден 5:
Ден 5 е може би най-щастливият за вас. За първи път от няколко дни ви се разрешава да ядете вкусна нормална храна. Домати, зеле и извара са ви позволени. Дори можете да добавите и соеви парченца. Направете си супа със споменатите продукти. Яжте до 6 домата. Те подпомагат процеса на изчистване благодарени на фибрите, които съдържат.

Ден 6:
През този ден се ядат всякакви зеленчуци, но с изключение на доматите.

Ден 7:
Това е най-важният ден. Ще се почувствате щастливи отвътре – навън. Можете да си изцедите свеж плодов сок, да изядете една чаша кафяв ориз, както и други зеленчуци, които ви се ядат. Завършете деня си с приема на много вода. Но не непосредствено преди лягане.

Може да харесате и..


Реклама