Домашен лекар

5 минутни техники за намаляване на безпокойство, гняв, страх и тъга

техники

5 минутни японски техники за намаляване на чувството на безпокойство, гняв, страх и тъга, както и за увеличаване на самоувереността и оптимизма с леки масажи.

Докато определено количество стрес в живота ни е нормално и дори е необходимо, то прекомерният стрес може да попречи на нормалните ни ежедневни дейности и да окаже негативно влияние върху личния ни живот и доброто ни здраве.
Ето защо ви каним да опитате една древна японска техника на самостоятелен масаж и релаксация, която няма да ви отнеме повече от 5 минути и може да се направи почти навсякъде. Предложението е лесно, приятно и ефикасно, така че може да го изпробвате още днес.
За практикуването на успокояващите техники е важно е да се разбере, че всеки един от пръстите на ръката ни представлява различно усещане или нагласа.  Ето защо в зависимост от състоянието ни към момента и онова, което искаме да постигнем, трябва да отделим внимание конкретно на определен пръст на ръката си, независимо дали на лявата или на дясната.

5 минутни техники за намаляване на безпокойство, гняв, страх и тъга

Палецът се бори с емоции като притеснения и безпокойство.

Показалецът помага за преодоляване на страховете.

Средният пръст помага за контролиране на гнева и възмущението.

Безименният пръст помага в борбата с депресията и тъгата, като също така подобрява решителността.

Кутрето помага за успокояване на чувството за безпокойство и повишава самоувереността и оптимизма.

Сега, след като разбрахте кой пръст от ръката за какво отговаря, може да приложите японските техники на практика.

За да се хармонизира енергията на живота в тялото ви, хванете желания пръст cialis generique с другата ръка, като поставите всички пръсти и палеца включително около него. Дръжте всеки пръст за една до две минути. Ще разберете, че тези техники работят, когато почувствате пулсиращо усещане в избрания пръст на ръката.
За да успокоите ума си, приложете лек натиск в центъра на едната длан с палеца на другата ръка и задръжте в продължение на най-малко една минута.
Практикувайте тези техники всеки ден, за да запазите спокойствие и да възстановите равновесието в себе си.

 

източник:brightside.me