Реклама

5 грешки, които правим с храната

greshki

Понякога правим неволни грешки, проста защото приемаме нещата по начина, по който сме виждали другите да ги правят. Разберете кои са тези действия, които извършвате погрешно и ги променете, защото разликата от това ще се отрази положително на вашето здраве. Някои от тях със сигурност много ще ви изненадат. А след това може да използвате научената информация, за да “блеснете” със знания пред близките в компанията. Всеки е отворен към това да получи нови знания, особено когато се касае за здравето му, нали? Та кой друг би се погрижил за него, ако не ние самите?

5 грешки, които правим с храната

 1. Белите кивито.

Кивитата са прекрасен източник на витамин С, омега 3 мастни киселини и ДНК-коригиращи антиоксиданти, но с беленето на обвивката им пропускате голяма част от хранителните им стойности. Последните проучвания показват, че яденето на кожата на плода киви утроява приема на фибри и запазва съдържанието на витамин C. Бонус към яденето и на мъхестата кора: според изследванията, консумацията й е свързана с по-добър и качествен сън.

 2. Ядете само цветчетата на броколито.

Листата, които растат около съцветията са много хранителни и полезни за здравето. Те съдържат витамини A, C, K и съединения като глюкозинолати, които насърчават оптималната детоксикация на организма.

 3. Пиете обезмаслено мляко.

Обезмасленото мляко е силно преработено и няма почти никаква хранителна стойност, докато органичното пълномаслено мляко е пълно с жизненоважни минерали и витамини. Когато мазнините се премахват от храната, това променя и начина на работа на тялото, когато я консумира. Най-често тя не е засищаща и това предразполага към търсене на допълнителни източници на храна за компенсация.

 4. Печете месото на барбекю и карамелизирате лука. 

Процесите, чрез които храната става кафява или карамелизирана създават химична реакция, в която захарите се свързват с протеините и създават продукти, които насърчават напреднало стареене на кожата, както и други заболявания, свързани със стареенето като Алцхаймер и сърдечно-съдови заболявания За да избегнете това, яжте си сурова храна, леко задушена, бланширана или сотирана. Колкото по-висока термична обработка е претърпяла, толкова по-лоши са последствията за вашето здраве.

 5. Консумирате канела само в десертите.

Канелата помага да се балансират нивата на кръвната захар и за увеличаване на изгарянето на мазнини. Препоръчва се да поръсвате с канела овесената си каша или да я добавите към чаша с гореща вода и да изпиете сместа  като чай.

 

 

 

източник:harpersbazaar.com

Може да харесате и..


Реклама