Храни

Храни, които тайно ни карат да огладняваме

храни

8 храни, които тайно ни карат да огладняваме.

Макар да се опитваме да се придържаме към здравословен хранителен режим и да избягваме едни храни, за да ги сменим с други, които са тяхна алернатива, понякога се оказва, че тази смяна съвсем не е достатъчна, за да изглеждаме добре, защото скоро след като сме хапнали от тях отново се чувстваме гладни. Няма как да постигнем желаното отслабване или да поддържаме добра форма, ако постоянно усещаме чувство за глад, нали?

Храни, които тайно ни карат да огладняваме

храни

Пшеничен хляб.

Аплодисменти за преминаването от бял хляб към този вариант, но пшеничният хляб все така има висок гликемичен индекс, който кара кръвната захар да се побърква и да ви кара да се чувствате гладни отново скоро, след като сте го консумирали. Опитайте хляб с покълнали зърна за един засищащ, богат на фибри негов заместител.

храни

Ароматно кисело мляко.

Нали знаете тези плодове, които се намират на дъното на плодовите кисели млека? Почти всички от тях съдържат добавена захар. Добавете ваши собствени плодове и ядки в обикновено цедено кисело мляко вместо това и вие ще получите закуска, която е пълна с протеини и ще ви държи сити през цялата сутрин.

храни

Претцели.

Храни с високо съдържание на натрий предизвикат дехидратация и според проучване, ние не винаги сме в състояние да правим разлика между усещанията за глад и за жажда. Какво ще кажете за заеленчуци и хумус? Много повече усещане за ситост без опасност за скорошно огледняване.

храни

Суши.

Защо можем да ометем четири калифорнийски рулца на едно сядане? Заради белия ориз в тях. Простите въглехидрати в него най-бързо се разбиват до захари, което скоро ни прави гладни отново. Опитайте рула с кафяв или черен ориз вместо това и поръчайте двойно по-малко.

храни

Белтъци.

Поздравления за избора на здравословна закуска, но жълтъците съвсем не са ваш враг. Повечето хора могат да ядат до седем (цели) яйца на седмица, без риск за увеличаване на холестерола, така че оставете допълнителните витамини, минерали и протеини в жълтъка да ви заситят.

храни

Сок.

Сто процентов плодов сок, студено пресован, смути, какъвто и да е. Плодовете са с изключително високо съдържание на захар и при премахването на фибрите в целите плодове като ябълки и круши, това може да причини на нивата на кръвната захар изваждане от строя. Яжте си ябълките нарязани вместо това за по-засищаща закуска.

храни

Сладки зърнени култури.

Подсладените зърнени закуски са пълни с рафинирани въглехидрати. Разменете зърнените култури за закуска с овесена каша със стафиди и орехи и ще бъдате удовлетворени и сити до обяд, обещаваме.

храни

Кашкавал.

Макар  да не е точно толкова пристрастяващ, колкото дрогата, казеина в сиренето и кашкавала се отразява като опиат на допаминовите рецептори в мозъка по същия начин, както хероин или морфин (което означава, че ще искате повече). Вместо това, подредете до горе пицата си със зеленчуци, за да се уверете, че ще бъдете сити след като я изядете.

източник:purewow.com