Какво да закусим, за да отслабнем

Реклама

какво да закусим за да отслабнем

Какво да закусим, за да отслабнем? Това е въпрос, който със сигурност вълнува дамите, които държат на външния си вид и полагат усилия да го подобрят или запазят добър. Не е толкова трудно да свикнем да се храним с полезни за организма ни продукти. Когато започнете да забелязвате ефекта върху тялото си, това лесно ще се превърне в полезен навик. В следващите редове ще откриете отговора. Сбогувайте се с натрапчивите мисли, че може да напълнеете точно, когато най-малко искате.

Ето какво да закусим, за да отслабнем

Канела: Мислете за нея като за своята малка тайна за отслабване. Тази сладникава подправка може да бъде чудесно съчетана с почти всичко на закуска. Добавете я към киселото си мляко с мюсли или към овесената каша. Няма калории и дори можете да я използвате за подслаждане на кафе. освен това може да ви съдейства при регулирането на кръвната захар. И ви дава енергия през целия ден.
Яйца: Изяждането на едно твърдо сварено яйце сутрин е сред най-добрите варианти за здравословна закуска. Съдържа в себе си само 72 калории и шест грама протеин. Препоръчваме ви го пред идеята да се нахраните с рафинирани въглехидрати (кифла или друга тестена закуска). Приготвянето на яйцето отнема само няколко минути. Можете да го съчетаете с авокадо, например.
Сезонен плод: Сезонните плодове винаги са добре дошли, когато си задавате въпроса “какво да ядем, за да отслабнем“. Прибавете го към купичка с кисело или прясно мляко, заедно с овесени ядки или мюсли (без добавена захар). Друг вариант е да сложите плодовете си в блендер с ядки и прясно мляко. Тази малка на пръв поглед закуска ще ви засити и дълго време и няма да се сетите за вредни изкушения в следващите няколко часа. Като бонус ви казваме, че повечето плодове са богати на фибри, а те ще ви помогнат за перисталтиката и за това да сте сити.
Зелен чай: Когато става въпрос за загуба на тегло, свойствата на зеления чай е трудно да се прикрият. Проучванията показват, че напитката може да засили метаболизма ви и да намали нивата на стрес. Хормона на стреса (кортизол) е свързан с мазнините в корема, така че всяка чаша чай е от значение.
Кисело мляко: Тази богата на протеини закуска може да ви стане фаворит. Съчетава се чудесно с мед, ядки, плодове и други подобни храни. Калориите са малко и няма опасност да напълнеете.
Овес: Една купа овесена каша може да ви помогне да се справите по-бързо с топенето на мазнини. Поради факта, че това са въглехидрати, на тялото ще е необходимо повече време за разграждането им, а това означава, че ще сте сити дълго време. Енергията, която ще получите от овеса може да ви стигне почти за целия ден. така, че яжте спокойно.


Реклама