Реклама

Какво да закусим, за да отслабнем

какво да закусим за да отслабнем

Какво да закусим, за да отслабнем? Това е въпрос, който със сигурност вълнува дамите, които държат на външния си вид и полагат усилия да го подобрят или запазят добър. Не е толкова трудно да свикнем да се храним с полезни за организма ни продукти. Когато започнете да забелязвате ефекта върху тялото си, това лесно ще се превърне в полезен навик. В следващите редове ще откриете отговора. Сбогувайте се с натрапчивите мисли, че може да напълнеете точно, когато най-малко искате.

Ето какво да закусим, за да отслабнем

Канела: Мислете за нея като за своята малка тайна за отслабване. Тази сладникава подправка може да бъде чудесно съчетана с почти всичко на закуска. Добавете я към киселото си мляко с мюсли или към овесената каша. Няма калории и дори можете да я използвате за подслаждане на кафе. освен това може да ви съдейства при регулирането на кръвната захар. И ви дава енергия през целия ден.
Яйца: Изяждането на едно твърдо сварено яйце сутрин е сред най-добрите варианти за здравословна закуска. Съдържа в себе си само 72 калории и шест грама протеин. Препоръчваме ви го пред идеята да се нахраните с рафинирани въглехидрати (кифла или друга тестена закуска). Приготвянето на яйцето отнема само няколко минути. Можете да го съчетаете с авокадо, например.
Сезонен плод: Сезонните плодове винаги са добре дошли, когато си задавате въпроса “какво да ядем, за да отслабнем“. Прибавете го към купичка с кисело или прясно мляко, заедно с овесени ядки или мюсли (без добавена захар). Друг вариант е да сложите плодовете си в блендер с ядки и прясно мляко. Тази малка на пръв поглед закуска ще ви засити и дълго време и няма да се сетите за вредни изкушения в следващите няколко часа. Като бонус ви казваме, че повечето плодове са богати на фибри, а те ще ви помогнат за перисталтиката и за това да сте сити.
Зелен чай: Когато става въпрос за загуба на тегло, свойствата на зеления чай е трудно да се прикрият. Проучванията показват, че напитката може да засили метаболизма ви и да намали нивата на стрес. Хормона на стреса (кортизол) е свързан с мазнините в корема, така че всяка чаша чай е от значение.
Кисело мляко: Тази богата на протеини закуска може да ви стане фаворит. Съчетава се чудесно с мед, ядки, плодове и други подобни храни. Калориите са малко и няма опасност да напълнеете.
Овес: Една купа овесена каша може да ви помогне да се справите по-бързо с топенето на мазнини. Поради факта, че това са въглехидрати, на тялото ще е необходимо повече време за разграждането им, а това означава, че ще сте сити дълго време. Енергията, която ще получите от овеса може да ви стигне почти за целия ден. така, че яжте спокойно.

Може да харесате и..


Реклама