Реклама

Може ли да се пълнее от смути?

smuti zdravoslovno otslabvane

Може ли да се пълнее от смути? Ще ви представим 7 причини, заради които плодовата напитка ви кара да трупате излишни сантиметри около извивките на тялото си.

Реклама


Обяснението е придружено и със съвети за пълноценно усвояване на полезните съставки по най-добрия и здравословен начин.

Пълнеене от смути?

spanak zdravoslovna hrana smuti

Когато добавяте спанак и къдраво зеле към смутито си, вие внасяте фибри и хранителни вещества в тялото си, но не и протеин, който е нужен за поддържане на енергията ви. По този начин съществува риск скоро да изпитате внезапен глад и да грабнете първата пакетирана храна, която видите. Ако искате да избегнете това, добавете малко соево мляко, протеин на прах или ситно смлени ядки към зеленото си смути.

Естествените подсладители

plodove smuti

Изпиването на добре охладено, гъсто смути от много плодове, е здравословно и приятно, но въпреки че в него има изобилие от фибри и хранителни вещества, то съдържа и калории. Поставянето на пет различни сладки плода в блендера го пълни и с около 500 калории. Всички плодове съдържат естествени захари, които тялото ви ще преработи бързо и след около час отново ще изпитате глад. За да избегнете това, съчетайте един плод с източник на протеин като соево мляко, йогурт, меко тофу, ядки или протеин на прах.

chai med zdravoslovno hranene

Една супена лъжица мед или кленов сироп ще добави около 60 калории към напитката ви, което не е необходимо, защото смутито ви съдържа естествени захари от плодовете в него.

avokado zdravoslovna hrana smuti

За съжаление, това че храната е полезна и здравословна, не я прави празна от калории. Авокадото, ядките, пълномасления йогурт, маслото от ядки, подсладеното мляко, овеса, крушите, бананите, мангото и черешите  съдържат много калории. Не се лишавайте от тях, а ги консумирайте в умерени количества.

smuti plodove qdki

Ако каната на блендера ви е голяма, обикновено спокойно слагате вътре всичко полезно, попаднало пред очите ви, докато се напълни и без да усетите, че сте подготвили смути с около 600 калории. Ако искате да намалите калориите, спрете да слагате количество “на око”, а използвайте мярка и везна.

smuti zdravoslovna napitka

Протеините и въглехидратите са основни за след тренировка, но закуските не трябва да са като едно малко основно ястие. В смутитата има около 300 калории, а след като една лека закуска след тренировка трябва да съдържа около 150 калории, те прескачат границата. За да избегнете най-лесно приема на допълнителни калории, просто разделете съставките в любимата си рецепта за смути.

Може да харесате и..


Реклама