Реклама

Зимни храни топящи мазнини

храни топящи мазнини

Като че ли покрай Коледните и Новогодишните празници всичко около нас саботира здравословния ни и диетичен режим, но е добре да сме на ясно, че има няколко зимни храни топящи мазнини, които ще ни бъдат от полза в борбата с излишните килограми, натрупани около празничната трапеза. Хубаво е да знаем, че можем да се насладим на всички домашно приготвени вкусни ястия и десерти, без това да се отрази пагубно на външния ни вид. Искате ли да знаете кои продукти ще бъдат най-добрите ни приятели през студените дни?

Ето кои са вкусните зимни храни топящи мазнини

Черен шоколад

Да, любимата ви глезотия всъщност съдържа две съставки, които повишават метаболизма – кофеин и антиоксидант катехин. Ако се придържате към разумното количество от едно парче на ден, за да не се окаже че захарите и калориите в десерта пречат на потенциала му да топи мазнините, всичко ще бъде според плана.

Сладки картофи

Още нещо сладко и любимо, с което да се поглезите през студените вечери и тайно да оставите да стопи мазнините ви. Зеленчуците са чудесен източник на фибри, които помагат да се чувствате сити, докато се изгарят калории от работещата ви храносмилателна система. Сладките картофи съдържат още хормон, които спомага за регулиране на кръвната захар. Консумирайте ги сварени или приготвени на пара, за да получите търсения ефект.

Канела

Канелата е подправка, не храна, но тя се предпочита особено много през зимата и това съвсем не е случайно. Тя има свойството да забавя храносмилането и да регулира кръвната захар, за да засили вашия метаболизъм. Ето защо я използвайте по всеки повод.

Круши

През есента и зимата могат да се намерят разнообразни сортове круши. Те съдържат голямо количество пектин, който ограничава количеството мазнини, които тялото поема.

Пуешко месо

Постните протеини като тези в пуешкото месо помагат да се чувствате сити и доставят енергия за храносмилането, което означава, че повишават метаболизма. Консумирайте печено или варено месо без кожа, за да има желания ефект.

Грейпфрут

Това е главният цитрус през есента и зимата, така че си осигурете големи запаси от него. Той е чудесен източник на разтворими фибри, с чиято помощ ще останете сити за по-дълго време, докато похапвате по-малко. Опитвайте се да го консумирате по всякакъв начин – като фреш, като съставка към салати или под друга форма.

Може да харесате и..


Реклама