Реклама

Отслабване чрез менажиране на стреса

отслабване

Справянето със стреса може да бъде по-успешно за така жадуваното отслабване, отколкото броенето на калории. Ето защо ако искате да постигнете трайна загуба на тегло, започнете да контролирате нивата на стрес. Все пак пролетта наближава и съвсем скоро ще имате поводи да облечете разкриващият всичко бански, а искате да изглеждате добре, нали? Повечето хора възприемат този сезон като време за стягане, преминаване към здравословен хранителен режим и влизане в добра физическа форма. Обикновено считат, че това е времето, в което трябва да променят начина си на живот, да спортуват повече, да ядат нискокалорични храни и да променят навиците си, за да ускорят процеса на отслабване с надеждата да се пъхнат в летните си дрехи или да подобрят здравето си.

Отслабване чрез справяне с ежедневният стрес

Колко често ви се случва да свалите няколко излишни килограма и се подлагате на поредната отегчителна от всевъзможните диети за отслабване. Храните се здравословно, за да спестите калории и да постигнете поставената цел за желано тегло. Вероятно много хора се борят усилено със загубата на излишни килограми и поддържането им след като го достигнат, защото накъдето и да се обърнем виждаме нова диета за отслабване или ефектен трик за топене на мазнините от проблемните зони.

Според данни от Центровете за контрол и превенция на заболяванията, процентът на хора на 20 и повече години, които са с наднормено тегло е 35,1%.. Според доктор Елиса Епел – доцент в катедрата по психиатрия в Университета на Калифорния в Сан Франциско “Докато незабавният отговор на остър стрес може да бъде временна загуба на апетит, все повече и повече се наблюдава, че за някои хора, хроничният стрес може да бъде обвързан с повишаване на апетита и предизвикано от стрес наддаване на тегло “. Какво ви говори това? ” Ако откриете, че сте неспокойни и стресирани, трябва да намерите начини за намаляване на нивото на стрес. След това спазвайте балансирана диета, за да спрете да пълнеете и да се отървете от няколко излишни килограма”, казват експертите. Ето защо изглежда, че загубата на тегло започва с управление на стреса. Нека да разгледаме някои страхотни идеи, които ще ви помогнат по пътя към по-здравословен начин на живот и загуба на излишно тегло.

Преяждането може да се случи по време на стресови моменти, макар някои хора да могат да  ядат по-малко поради стрес – всичко зависи от отделните индивиди и техните навици. Терапевтично, от използването на индивидуални консултации може да се възползва някой, който желае да отслабне, като намали стреса, тревожността или депресията си. Това може да се окаже ключов фактор за успешни промени в начина на живот. Да се научим да заменим преяждането или склонността към него със справяне с проблема или чрез емоционални умения за управлението му ще ни бъде от полза за дългосрочна загуба на тегло – или всяка промяна в начина на живот.

Уменията за справяне с емоциите и внимателното обучение биха постигнали резултат в постигането на целта. Ако имате усещането, че справянето с теглото и физическите упражнения не са последствие за промени, вероятно има смисъл да проверите психичното си здраве. Когнитивната поведенческа терапия е полезна, за да научите как да промените негативните си модели на мислене, които могат да попречат на някои стари навици да се променят.  Намирането на терапевт или психолог, който работи с КПТ би било голям напредък, който да увеличи положително психическото ви здраве.

Един обучен специалист може да ви помогне да видите връзката между стреса и здравето си. Важно е да се намерят средства, за да се увеличат знанията ви да намерите връзката между стреса и психическото здраве. Националните институти по здравеопазване могат да помогнат.

Загубата на тегло може да бъде предизвикателен процес за тези, които намерят емоционалното хранене за успокояващо. Много хора искат да достигнат до храната, за да им помогне да се чувстват по-добре или да се самоуспокоят. Изучаването на нови навици и техники може да ви помогне да постигнете целите си за загуба на излишно тегло и да ви позволи да се чувствате по-здрави. Стресът може да бъде преодолян с инструменти за управление, така че може да се постигне по-здравословно тегло, както и добро психично здраве при силно желание.

 

източник:sheknows.com

Може да харесате и..


Реклама