Реклама

Подут корем – 10 трика срещу подуване на корема

подут корем

Подут корем?  10 трика срещу подуване на корема, споделени

от най-известните балерини.

Всички знаем, че понякога независимо колко редовно правим упражнения за корем и спазваме здравословни диети за отслабване, има дни в които постигането на плосък корем изглежда невъзможно и се налага носенето на по-широки дрехи. Три от най-известните балерини в света, за които е изключително важно да имат винаги стегнат корем поради естеството на работата им споделят, че тайната срещу газове и подут корем се крие в предотвратяването на проблема. Ето защо и как те никога нямат подут корем.

Подут корем – 10 трика срещу подуване на корема

  • Започнете деня със здравословна закуска като яйца с препечена филия, например. Това ще ви предостави голяма доза енергия и протеини, което ще ви помага да се концентрирате през целия ден.
  • Дайте си време за храносмилане след ядене. Ако имате важна среща, на която искате да изглеждате добре и без да усещате тежест в корема, хапнете добре поне 4 часа преди това.
  • За междинна закуска хапнете банан. Този плод е удобен за носене и в дамска чанта, така че в моментите, в които почувствате глад, вместо вафла, пълна с празни калории, обелете един пресен банан, който ще ви засити.
  • Пийте възможно повече вода през целия ден. Водата е от ключово значение за храносмилането, за енергия, хидратация и още много неща. Не забравяйте да пиете поне по 8 чаши вода дневно.
  • Избягвайте газираните напитки, ако не искате да имате подут корем.
  • Смесвайте протеини със салата, не с храни, съдържащи нишесте.  За обяд хапнете пилешка пържола със салата от пресни зеленчуци, а не с картофи или ориз за гарнитура.
  • Практикувайте пилатес като тренировка за корем. С тези упражнения за отслабване на корема според балерините укрепват вътрешните мускули на коремната стена по начин, който го кара да изглежда изключително плосък.
  • Придържайте се към сурови храни, когато можете.
  • Избягвайте стреса. Яжте храни, които ви карат да се чувствате добре. Съсредоточете се върху вкуса на това, което е в устата ви, дъвчете бавно и многократно, преди да преглътнете.
  • Избягвайте храни, които са силно преработени или с високо съдържание на натрий. Опитвайте да консумирате сол в умерени количества.
  • Яжте храни като сьомга, горски плодове и зеленчуци, които доставят удовлетворение, без добавяне на допълнително тегло от вода – коренът на всяко

    зло подуване на корема.

източник:cosmopolitan.com.au

Може да харесате и..


Реклама