Roberto Cavalli есен-зима 2015 стартира с взимащи дъха тоалети! Горещи визии, пълни с леопардови принтове в различни големини. Колекцията, която се е фокусирала на котешките елементи в същността на една жена, извлича полза от ефекта, който оставя върху мъжете. Жената на италианската марка е дръзка и уверена. Но освен животинските десени, без които това просто нямаше да е колекция на Roberto Cavalli, се вижда и друга тема, която играе важна роля – пиратите. От ризите с рюш до моряшките поли, бродираните ризи, напомнящи на испанските гвардейци, Кавали превърна мъжките и груби визии в тоалети, които изкарват в нова светлина силата на женската красота.
На подиума на Roberto Cavalli есен-зима 2015
Изглежда, Кавали обича да смесва и да показва много крака, докато създава пищни рокли и поли. Може 2015-та да е обявена за годината на средната дължина на полата, но геният на италианския шик предпочита да се придържа към други тенденции. Вместо това, той вдига деколтета и реже полите късо до бедрата. Към тоалетите с черно-бялото каре са добавени ресни и пера. За Roberto Cavalli есен-зима 2015, дизайнерът не е забравил и за флоралните щампи, като е открил изобретателни начини да ги изтъкне, без да ги прави прекалено очевидни.
Колекцията Roberto Cavalli есен-зима 2015
Метални пагода копчета, много зашити пайетени мотиви, флорали като от династията Минг, криволичещи и хипнотизиращи бродерии, щампи върху избелели леопардови принтове, златни ресни на нефритена жилетка, изобилие от естествена коприна, която накрая се превърнаха в дълги изящни рокли, напомнящи бурните дълбини на моретата, хладните изгреви, огнените залези, които след себе си пометоха подиума във финала. Но това е потенциалната колекция, която ще успее да сключи сделката за продажба на компанията Cavalli. Тя си имаше своя запазен подчерк, която подчертава идентичността на марката. Най-очевидните са ръчната работа, но и неизбежните животински ефекти. Хубавото е, че Кавали е клише, но е собствено клише. Ако погледнем от вътре-навън, тази колекция е успешна. Разширим ли референтната рамка, обаче, оставаме с впечатлението, че на марката й трябва някаква промяна.