kak da nosim visoki tokcheta bez bolka

Трудно ни е с тях, но пък и не можем без тях. Да, става дума за любимите ни високи токчета, които от една страна ни дават една невероятна грация, но от друга страна това ни причинява неистова болка понякога. Токчетата са от съществено значение за (повечето) гардероби и определено могат да завършат една визия, така както никои други обувки не са в състояние да го направят. Но вечният въпрос, който си задаваме е “Как да нося високи токчета без болка? Възможно ли е?” Ето няколко практични съвета относно този проблем.

8 съвета как да носим високи токчета без болка

1. Уверете се, че носите подходящия размер обувки.

Най-честата грешка, която жените могат да направят е, че не избират правилния размер на обувката. Размерът на краката ви се променя през годините, дори до един пълен размер, особено след раждане. Обърнете внимание на този показател, ако никога не сте го правили досега и след това веднъж годишно. Измерете краката си преди да купите обувки, както за ширината, така и за дължината.

2. Бъдете наясно със собствения си тип крак.

Има няколко начина да видите дали имате плоски ходила или такива с висок свод. Намокрете краката си и стъпнете върху лист хартия. Това ще ви покаже колко вашето стъпало е равно и колко висок е сводът. Можете да потърсите информация за типовете крака и да разберете защо има наличие на болка.

kak da nosim visoki tokcheta bez bolka

3. Колкото по-плътни са токчетата на петите, толкова по-добре.

Избягвайте тънките токчета като стилето. Те карат краката ви направо да се люлеят. Понякога роклята просто ще призове стилето токчета, но ако носите ежедневно подобни обувки, помислите за по-стабилен вариант.

4. Избягвайте тънки подметки, заложете на платформа.

Тънките подметки почти винаги ще ви причинят болка. Избирайте по-дебела подметка или с поне малко платформа, която ще компенсира част от натиска, когато ходите.

5. Правете си почивки.

При възможност събуйте обувките си за кратко, за да разтегнете глезените и пръстите на краката.

6. Хубаво разтягайте краката си, след като събуете обувките си.

Правете бавни и плавни движения, особено след цял ден на токчета. Масажите също да бъдат от голяма полза.

visoki tokcheta bez bolka

7. Опитайте обувка с повече покритие.

Колкото повече покритие имате на върха на краката, толкова по-добре. Понякога ботушите на висок ток са всъщност нещо, което можете да носите цял ден и да не причиняват силна болка. Колкото по-стабилно стои крака ви на висок ток, толкова по-малка ще е болката.

8. Пробвайте стелки за токчета.

Те се борят с болезнеността. Опитват се държат стъпалото ви по-стабилно в обувката, така че краката ви не се плъзгат напред толкова, което предизвиква триене и мехури.