Диети и Спорт

Диета -15кг с 4-дневен хранителен план

455views

dieta 15kg

 

Диета -15кг може да звучи като чудесно решение на проблема със свалянето на излишното тегло, но за да има наистина очаквания резултат, тя трябва да бъде спазвана стриктно. Много жени са намерили начин да се избавят от неприятните “паласки”, от подутото коремче и от обемните бедра с помощта на какви ли не строги хранителни режими като балансиращата хормоните диета Зоната, любимата на много холивудски звезди диета на Аткинс90 дневната диета, точковата диета, различни диети с кисело мляко, модерната безглутенова диета, детоксикиращата алкална диета, лесната нисковъглехидратна диета, ускоряващата обмяната на веществата метаболитна диета, много ефективната протеинова диета или широко популярната японска диета. Сезонните диети като например житната диета, която се прави на точно определена и различна дата в края на зимата, есенната диета с ябълки, летните опции за диета с диня и плодова диета или свързаната с фазите на луната лунна диета,  Има, разбира се и диети за бързо отслабване, които едва ли някоя жена не е спазвала поне веднъж в живота си, като например диета с яйцадиета с ориз или диета с картофи. Е, за разлика от останалите варианти, една бърза диета може и да даде резултат само след 3-4 дни, но ефектът след това ще изчезне толкова бързо, колкото се е появил.

Диетата, която ще ви предложим, ще ви гарантира пречистване на тялото, регенериране на тъканите и органите, подобряване на настроението и разбира се – отслабване. За да се запазят постигнатите резултати е от изключително значение как ще продължи начина ви на живот след приключването на тази диета -15кг. След седмица, когато планът ви за отделните хранения свърши, е препоръчително да се спазват някои основни правила, а именно:

  • Да се избягват храните с високо съдържание на въглехидрати и най-вече белите въглехидрати (т.е. от бял хляб, картофи и т.н.) и вместо това да се ядат по-висококачествени постни протеини (като пилешко и риба). Все пак трябва да се ядат фибрени въглехидрати като плодове, спанак и ябълки.
  • Преработените храни трябва да се заменят с повече плодове, зеленчуци и пълнозърнести храни.
  • Приемът на захар трябва да се снижи до минимум. Не бива да се забравя, че соковете и газираните напитки също съдържат от “бялата отрова”. Трябва да се внимава и за продуктите, които не съдържат мазнини. Захарта често се използва, за да замени вкуса, който се губи, когато мазнината бъде отстранена.
  • Препоръчително е да се пие повече вода и по-конкретно по 0,33л на килограм телесно тегло. Водата естествено помага да се потиска апетита, да се отслабне и да се изгарят мазнини.
  • Заедно със спазването на тези основни правила, с които принципно се съобразяваме по време на диетите, е важно да се правят и достатъчно физически упражнения. Най-здравословният начин да се отслабне си остава спортуването и активният начин на живот.
  • Лягането преди 22:00 часа е силно препоръчително.

Диета -15кг – план за 4 дни

Тази диета е създадена за дългосрочни резултати. Ако успеете да запазите плана си за хранене точно такъв, ще загубите до 15 килограма и никога няма да си ги върнете обратно. Целта на тази диета за отслабване не е само изчезването на излишните килограми, но и промяната на метаболизма, така че загубеното тегло  няма да бъде проблем. Основната характеристика на този режим е, че повтаряте 4-дневен план за хранене и го следвате в продължение на 90 дни. Междувременно ще започнете да губите тегло след втората седмица, като  можете да свалите до 15 килограма, ако се придържате стриктно към него.

Закуска:

Една и съща за всеки един ден от следването на хранителния план. Включва само малко плодове (ябълки, круши, банани, цитрусови плодове, грозде и т.н.)

Ден 1 – Протеини

Обяд:
Варено или печено месо – три резена (200 г)
1 филия пълнозърнест хляб
Маруля – неограничено количество (без олио).

Следобед:

250 мл гореща супа  – само течност, без  фиде
Вместо месо, може да се ядат три варени яйца,  чаша кисело мляко, чаша прясно мляко или малко сирене.

Вечеря:
Същата като обяда, но без супа.
Предупреждение: Каквото месо ядете на обяд, такова ще ядете  и за вечеря!

Ден 2 – Фибри

Обяд:
Зеленчуци от всякакъв вид (боб, грах, леща, зелен фасул, моркови, домати, картофи и др.), сурови или варени, а за по-добър вкус, добавете подправки (сол, черен пипер, зеленчуков бульон и др. без масло)
1 филия пълнозърнест хляб
Маруля със зехтин и лимон

Вечеря:
Същото меню като на обяд, но половината от количеството.

Ден 3 – Въглехидрати

Обяд:
Варени макаронени изделия (за предпочитане от твърда пшеница и пълнозърнести) с доматен сос (НЕ с кетчуп) или пица с добре изпечена коричка и доматен сос.

Вечеря:

2 малки парченца кекс или 2-3 порции сладолед и задължително парче горчив шоколад (за да се избегнат възможните алергии, причинени от диетата).

Ден 4 – Плодове

Обяд:
Смесени плодове в неограничени количества
Вечеря:
Същото като обяда.

Финални съвети при спазването на тази диета -15кг:

По време на диетата, един месец след последния ден на плодовете, ще трябва да преминете на един цял разтоварващ ден, в който може да пиете само вода – най-малко 2 литра минерална или газирана.

По време на целия план, кафето и чая без захар са разрешени в неограничени количества.

След като приключите с диетата си, можете да се храните нормално, като е препоръчително закуската ви да бъде  изцяло от плодове, за поне още 90 дни. Ако през това време забележите още загуба на тегло от приблизително 3 кг, това означава, че са настъпили промени в метаболизма ви.

Не се притеснявайте за количеството храна, която консумирате. Дори, ако ви изглежда, че храната е твърде много, теглото ви ще спадне!

Не губете надежда, ако през първите 10 дни не видите сериозна загуба на тегло или, напротив, ако загубите много килограми в началото и след това никакви за определен период от време! Както вероятно знаете, стомахът ви ще свикне с тези промени, а също и метаболизма ви и ще отслабнете по-здравословно, дори ако става по-бавно!