Реклама

Christian Dior есен-зима 2015

dior esen zima

Не, не сме объркали, това наистина е Christian Dior есен-зима 2015, макар и да изглежда и да има същите елементи от Couture колекцията представена в Париж преди месец.

Реклама


Можем да определим тази колекция като “неочаквана”, защото наистина, последното нещо, което очаквахме да видим на модния подиум за есен-зима е същото, което вече е било представено под формата на Висша Мода за пролет. В новата версия на колекцията липсват цветните мотиви, вместо тях Раф Симънс е заложил на животинсктие принтове. Пластмасовите елементи са заменени от лъскави яки и цели тоалети, които изглеждат като разтопен метал.  Лачените ботуши тип чорап също ги има на сцената на есенната колекция на Christian Dior.

Визията на дизайнера за Christian Dior есен-зима 2015

dior-esen-zima-2015

Колекциите на Раф Симънс са далече от визията на една парижанка, неговата жена е тази независима дама, която е част от манхатънския бурен живот. “Исках колекцията да е свързана с природата и женствеността по различен начин“, обяснява Симънс в бележките за шоуто. “Далеч от градината и цветята към нещо по-освободено, по-тъмно, по-се*суално.” Дизайнерът добавя:”Идеята за животните и тяхната абстракция на техните шарки стана ключова“. Цялата концепция на шоуто той обобщава с думите : “В терена на женското животно”. Докато котюриерът Кристиан Диор е първия, който внася леопардовата шарка като щампа (1947 г.), и е първият, който не използва самата й кожа, иронично Симънс е използвал естествена кожа, за да създаде рокли за есенния сезон.

Тоалетите на модния подиум

dior esen zima 2015

Типичните за френската марка Bar-сака бяха този път по-обрани и пеплъм-ефектът беше изцяло изгубен от продълговатите им кройки, които стигат до бедрата. Колекцията е обладана от минималенистичен максимализъм, като изчистените модели на Симънс са в овърсайзд варианти – широки палта и блузи, 7/8 панталони с широки крачоли и широки А-образни рокли. Очевидно това е продължение на пролетната Couture колекция и същото първоначално вдъхновение на Раф от флората е преминалo към тази ода на фауната. Факт е, че Dior e една от най-разпознаваемите марки в модния бранш и най-обичания бранд от фешънистата по целия свят. В цифри това са 25 милиарда долара приходи и над 210 места по света, където можете да се снабдите с Dior. Феновете на марката за студените дни имат възможността да изглеждат така, както би изглеждала някоя от дамите от висшето общество през този пролетен сезон. Дали тази идея се харесва от масата, ще видим през септември.

dior esen-zima 2015

dior esen-zima 2015

dior esen-zima 2015

dior esen-zima 2015

dior esen-zima 2015

dior esen-zima 2015

dior esen-zima 2015

dior esen-zima 2015

dior esen-zima 2015

Може да харесате и..


Реклама