
Този път в колекцията си за Moschino пролет 2015 Джеръми Скот е хвърлил поглед към 80-те. Ах, осемдесетте години! Времето, когато модата е била забавна и нахална, времето когато никой не си слага фалшиви мигли, не се разхождат с дрехи с огримни рамена и мъжете не се разхождат в кроп-топове. Това е ерата на разцвета на Франко Москино, а неговата игрива естетика позволява на хората да си купуват едновременно модерни, но и показващи известно пренебрежение дрехи. Тази постмодерена и парадоксална ирония не е в състояние да се развие по същия начин, през годините. Въпреки всичко през последните години на лице са намеци, че е настъпило отново време за някои модни остроумия, ако се съди по успеха на тениските, суичърите и шапки с надпис „Homiès“, „Céline me alone,“ и“ Ballinciaga „.
Визиите на Moschino пролет 2015
Ето сега модата си има и Джеръми Скот – един човек, който очевидно е чакал за този момент целият си живот. „Това е от културно значение„, казва той зад кулисите, като добавя, че когато става въпрос за остроумни лозунги, марката Moschino винаги е била първа. Така че в известен смисъл, тази колекция е препотвърждаване на властта, на иронията в модата, която винаги е принадлежела на Moschino. Колекцията започна с костюм и завършва с костюм. Но между тях има дрехи и за плажно парти, облечени от привлекателни модели. Скот със сигурност е уцелил десетката с Moschino, защото идеите му за ярки и изглежда, че са безкрайни. Този път той се е заиграл със създаването на подобни на Chanel лога, заел е панделката на Hermès, използвал е шаблон наподобяващ този на LV, за да украси с оранжев принт синия деним! Той дори се подиграва със самата марка Moschino и себе си, като добавя монограми и надписи „Fauxschino“ на качулки и жилетки. Цялата колекция на Джеръми е един чист поп, откъдето и да се погледне!