Диети и Спорт

Ефикасни упражнения за стегнат корем

efikasni upravneniq za stegnat korem

efikasni upravneniq za stegnat korem

Ако сте позагубили добрата си форма през студените месеци, това не трябва да ви притеснява, защото разполагаме с комплекс от ефикасни упражнения за стегнат корем. За постигане на най-добри  резултати, изпълнявайте движенията поне пет дни в седмицата. Направете ги последователно според програмата, а ако искате бърз и видим ефект, след това повторете още веднъж или два пъти. Съвсем скоро ще разхождате гордо плоското си коремче на плажа.

Ефикасни упражнения за стегнат корем

uprajneniq efikasni stegnat koremНай-хубавото, на тези ефикасни упражнения за стегнат корем е това, че може да ги изпълнявате почти навсякъде, защото не изискват определено оборудване или условия.

Упражнение 1 : Клякане и протягане

Заемете поза с крака, леко разтворени на ширината на раменете и стъпала, които сочат напред. Приклекнете, сякаш зад вас има стол, на които ще седнете. Тежестта и напрежението трябва да се усещат в петите. Внимавайте, пръстите на краката ви да не задминат линията на коляното, докато клякате. Докато сте в поза клек, протегнете ръцете си високо изправени над главата. Задръжте за момент и се изправете, като отпуснете ръцете си покрай тялото. Направете 15 повторения с клякане и изправяне.

stegnat korem  efikasni upravneniq

Упражнение 2 :Лицеви опори със завъртане

Легнете по корем на пода. Повдигнете тялото си като за лицеви опори, но вместо да спускате надолу, извийте лявата си ръка и се протегнете към тавана. Върнете я на пода, заемете изходна позиция и повторете с дясната ръка. Повторете упражнението 15 пъти.

uprajneniq stegnat korem efikasni

Упражнение 3 : Сядане под формата на V

Легнете по гръб и отпуснете. ръцете до тялото си. Вдигнете стъпалата си така, че да образуват ъгъл от 45 градуса.  Повдигнете горната част на тялото и се опитайте да достигнете коленете си. Дръжте ръцете разтворени на широчината на раменете. След това бавно се отпуснете и легнете назад. Нека само гърбът ви да се отпусне на пода. Главата, раменете и краката не трябва да докосват пода. Повдигайте и отпускайте ръцете и краката 25 пъти.

efikasni upravneniq stegnat korem

Упражнение 4 : Коремни преси

Легнете на пода и поставете ръцете си зад главата. Сгънете коляното на левия крак към гърдите, като повдигнете към него срещуположният лакът на дясната ръка. Легнете отново и направете същото упражнение с десния крак и левия лакът. Повдигайте горната част на гърба си колкото е възможно нагоре. Повторете 25 пъти.

efikasni uprajneniq korem stegnat

Упражнение 5 : Повдигнете краката

Легнете на пода и положете ръцете до тялото си. Съберете глезените и повдигнете краката към гърдите си. Напрегнете коремните мускули и се опитайте да повдигнете тялото си колкото се може нагоре. Върнете в изходна позиция. Повтаряйте в продължение на 1 минута.

efikasni upravneniq stegnat korem

След като изпълните всички пет упражнения от програмата, починете си за минута – две и лягайте отново на постелката. Направете ги поне още веднъж. Ако сте упорити и дисциплинирани, резултатите няма да закъснеят!