Реклама

Идеалните упражнения за жени над 40

упражнения за жени

Ето кои са идеалните 5  упражнения за жени над 40 години.

С напредването на възрастта, раждането на децата, служебните и домакинските ангажименти, понякога жените по някаква причина оставят физическите тренировки на заден план, а често дори смятат вечерните разходки за повече от достатъчни физически движения.

Реклама


От изключителна важност е дамите да останат активни и след 40 годишна възраст. Редовните упражнения предотвратяват загубата на костна тъкан, подобряват координацията, повишават настроението и паметта, а също така и облекчават симптомите на много хронични заболявания. Това като цяло е много добра за здравето. Предлагаме ви пет упражнения, които са идеални за всички жени над 40 години.

Идеалните упражнения за жени над 40

упражнения за жени

  • Каране на велосипед

Това е една страхотна възможност за всички жени, склонни към болки в ставите.  Колоезденето е една страхотна форма на кардио с ниско въздействие, което има подобен ефект за сърцето като бягането, само че без постоянните удари върху коленете и стъпалата. Плюс това, карането на велосипед е просто забавно.

упражнения за жени

  • Плуване

Гмурнете се в басейна за една страхотна тренировка на цялото тяло, която не напряга  гърба и бедрата, но въпреки това топи калории.  Един час умерено плуване може да изгори до 500 калории и да ускори вашия метаболизъм, което означава, че те ще продължават да горят, дори и след като се подсушите.

упражнения за жени

  • Йога и пилатес

Вие не трябва да бъдете в състояние да издържите в определена стойка на ръце в продължение на пет минути, за да се възползвате от многото ползи за здравето на йога и пилатес позициите. В допълнение към укрепването на гръбнака и вътрешните мускули, тези практики (даже и най-основните) могат да направят чудеса за гъвкавостта и подобряването на мобилността ви. В допълнение към физическите ефекти, йога и пилатес предоставят множество психични ползи за намаляване на стреса, за да се увеличи енергията ви.

упражнения за жени

  • Гребане

Отдавна е известно, че гребането е една от най-ефективните и приятни форми на упражнения, и това е двойно по-вярно за фитнес ентусиастите над определена възраст. Гребането е с ниско въздействие и, противно на общоприетото схващане, е предимно тренировка на крака, подобно на клековете. И, според проучване от Kings College в Лондон, хората с по-силни крака са с по-остри умове.

упражнения за жени

  • CrossFit

Не си представяйте упражнения за жени на 25 с коремни плочки.  Тренировката е наистина за всички, независимо от възрастта или фитнес нивото им. Води се от инструктор, който съобразява интензивността с индивидуалните възможности на всеки в залата.

източник:purewow.com

Може да харесате и..


Реклама