Храни

Летни храни за отслабване

hrani za otslabvane
89views

hrani za otslabvane

Ето кои са най-добрите летни храни за отслабване, на които да наблегнете, ако искате да се отървете от няколко излишни килограма.

Може да се възползвате от вкусните и здравословни храни, които топлото лято предлага и докато похапвате колкото ви се иска от тях, магически да отслабнете. Звучи страхотно, нали? Консумацията на полезни храни, които ускоряват метаболизма, спомага за стопяването на мазнините, особено, когато са ниско калорични. За щастие, настъпващото синьо лято предлага изобилие от пресни плодове, зеленчуци и пълнозърнести култури, които освен фибри, витамини, минерали и вода, ще ни доставят удоволствие и по-ниско и по-близко до мечтаното идеално тегло.

Трикът при тези храни за отслабване през лятото се крие в свойството им да засищат глада и да запазват усещането за ситост в стомаха, което няма да доведе до желание за консумация на нещо вредно и калорично. Освен това, няма да предизвикат тежест в стомаха и желание за почивка, а енергичност и бодрост, които също ще спомогне за изгарянето на повече калории. Ето какво да си похапвате с удоволствие през топлите летни дни:

Летни храни за отслабване

hrani za otslabvane

Ананас – макар, че е на разположение през цялата година, този тропически плод съдържа два вида мощни ензими, заради които си струва да го консумирате повече през лятото, защото те помагат да се разгради храната и да се преработят мазнините в тялото по-ефективно.

hrani za otslabvane

Диня – тя съдържа вид фибри, които се свързват с мазнините и ги пренасят вън от вашата система. Освен това съдържа висок процент на вода, която ви помага да се поддържате хидратирани и по този начин може да увеличи цялостния ви разход на калории.

hrani za otslabvane

Ягоди -Подобно на много други плодове, те са опаковани с фибри и други хранителни вещества. Но ягодите са също така едни от най-ниско калоричните летни плодове.

hrani za otslabvane

Краставици – освежаващият им вкус, малкото калории и високото им съдържание на вода, което помага на тялото да остане хидратирано и да спира дехидратацията, често маскирана като глад, ги прави едни от най-предпочитаните летни храни за отслабване.

hrani za otslabvane

Къдраво зеле – то присъства като съставка към летните салати и освежаващото смути на всеки здрав човек, който се грижи за добрата си фигура.

hrani za otslabvane

Домати – ако изобщо се нуждаете от причина да ядете летни домати, то имайте в предвид, че освен вкусни и сочни, те са и друг голям източник на вода, който смело може да консумирате през топлите дни.

hrani za otslabvane

Малини – една чаша на тези плодове съдържа по-малко захар, отколкото всякакви други летни плодове и това е захар, която кара кръвната захар да полудее, оставяйки ви гладни отново скоро след хранене.

hrani za otslabvane

Замразени плодове – когато ядете студени храни, нашият метаболизъм се ускорява, за да се стоплят храните към температурата на тялото и това изгаря допълнителни калории от въглехидрати и мазнини в процеса.

hrani za otslabvane

Морски храни на грил – един от най-удовлетворяващите начини да се храните и контролирате теглото си е да се включите постни протеини във всяко хранене.

hrani za otslabvane

Зеленчуци на грил – напълнете плочата на барбекюто си с печени зеленчуци – те са с малко калории и мазнини и с по-високо съдържание на фибри от стековете и бургерите, които обикновено приготвяте на този уред.

hrani za otslabvane

Тиквички – освен, че е са с ниско съдържание на калории, тези летни зеленчуци съдържат много вода и могат да се приготвят в различни и вкусни летни рецепти.

hrani za otslabvane

Авокадо – уникалната комбинация на плода от ниско съдържание на захар и здравословни мазнини и фибри, му дава специална място в този списък с храни за отслабване.

hrani za otslabvane

Студен чай от хибискус –  тази свежа напитка с плодов вкус ще ви помогне да устоите на изкушението да изпиете някой калоричен коктейл, а ще ви донесе не по-малко наслада и прохлада в горещите дни.

hrani za otslabvane

Охладени супи – зеленчуковите студени супи съдържат много фибри – микроелементи на хранителните съставки, които е доказано, че намаляват апетита и общия прием на калории, което насърчава загубата на тегло с течение на времето. Тъй като супата в голяма степен се състои от вода без калории,  можете да консумирате голяма порция от нея.

източник:harpersbazaar.com