Реклама

Протеини за закуски след упражнения за отслабване

протеини

5 леки протеинови закуски, които да похапнете след тренировка.

Знаете колко важен е приемът на протеини, когато се целите в заветното отслабване, нали? Най-здравословен и красив резултат от всичките диети за отслабване и изтощителни упражнения във фитнес залата ще бъде постигнат със спазването на добър хранителен режим и достатъчен разход на калории. Количеството и качеството на тренировката може да направи разликата между една продуктивна сесия и загуба на време, но това, което консумирате след като физическите занимания приключат е също толкова важно. Напоследък темата за прием на протеини след упражненията е особено актуална и изследователи, специалисти по хранене и спортисти се кълнат в правилото 3:1 – три грама въглехидрати за всеки един грам протеин. Ключът към успеха е да не се икономисва и от двете. Ние имаме най-добрите пет протеиново-заредени закуски, които можете да ядете веднага след връщането си от фитнеса.

5 леки похапвания с много протеини

протеини

85 грама пиле, пуйка или риба тон от консерва ( 14-22 грама калории, 66-100 калории)

Увийте една от тези съставки в парче пълнозърнест хляб. Четири парчета пиле или пуйка осигуряват 14 грама протеин, докато половин консерва риба тон има близо 22 грама.

протеини

3 яйца (19 грама протеини, 232 калории)

След толкова много години те си остават все така невероятни за закуска. Твърдо сварените яйца са най-удобни, но също така е лесно да ги разбиете сурови и да ги сложите в микровълновата за няколко минути.

протеини

450 грама шоколадово мляко 2% (17 грама протеини, 333 калории)

Освежаваща и в същото време възстановяваща напитка. Едно проучване в списанието на Американския колеж по хранене показва, че шоколадовото мляко може да бъде идеалното питие след тренировка за изграждането на мускулите.

протеини

Протеинов шейк с 30 грама протеин на прах (24 грама протеини, 110 калории)

Смесете протеиновия шейк с мляко, вместо с вода. Изпробвайте прах със  суроватъчен изолат за бързо усвояване и казеин, който се усвоява бавно, така че изгражда мускулите на два фронта.

протеини

170 грама цедено мляко (12 грама протеини, 130 калории)

Цеденото мляко е мечтана храна за спортуващите. То е лесно за пренасяне и пълно с протеини. Избягвайте видовете с плодове и добавена захар, а ако искате да добавите аромат в порцията си добавете няколко сурови ядки и ягоди.

източник:rodalewellness.com

Може да харесате и..


Реклама