- Advertisement -
Храни

Есенни храни за отслабване

esenni hrani za otslabvane

esenni hrani za otslabvane

Когато става въпрос за сваляне на излишни килограми, често се чудим коя от всички диети да приложим, но има няколко есенни храни за отслабване, които ще ви помогнат независимо от избраната диета. Затова прочетете внимателно информацията за тези 10 есенни храни за отслабване и си купете от тях следващия път, когато отидете в хранителния магазин. Тялото ще ви бъде благодарно дълго време, а видимите резултати няма да закъснеят.

 Есенни храни за отслабване

esenni hrani za otslabvane

Нарът е един от плодовете с най-високо съдържание на фибри и няма как да не е сред топ 10 на есенни храни за отслабване. Фибрите са една от най-важните съставки на храната за бързо разграждане на мазнините и сваляне на килограми. Другата положителна новина относно плода е, че е с високо съдържание на витамин С. Ще отслабвате и няма да се разболявате.

esenni hrani za otslabvane

Само по една круша дневно може да подобри значително храносмилането ви. А ако си похапвате по повече метаболизмът гарантирано ще се засили. Какво по-хубаво от бърз метаболизъм и лесно разграждане на излишните мазнини?

esenni hrani za otslabvane

Червените боровинки съдържат киселина, която разгражда мазнините. Достатъчна причина, за да си похапваме доста от тях.

esenni hrani za otslabvane

Спагети скуош (настъргана жълта тиква) е храна, която съдържа много антиоксиданти и е с ниско съдържание на калории. Ето защо е предпочитана от много хора, които са се заели със задачата да топят мазнини.

esenni hrani za otslabvane

Градинският чай е една от билките, които са добре дошли в есенните ни рецепти. Доста ароматен е и е полезен със способността му да успокоява стомаха, както и да засилва разграждането на храната.

Още 5 есенни храни за отслабване

esenni hrani za otslabvane

Всяка ябълка съдържа 5,5 грама фибри, което е една от причините да е сред 10-те есенни храни за отслабване. Фибрите са известни със способността си да разграждат мазнини. Ябълковият пектин също. Добрата новина е, че можем да си ги похапваме през цялата година.

esenni hrani za otslabvane

Дойде сезонът на тиквата. Всяка купичка от плода ще ви даде 3 грама фибри и по-малко от 50 калории. Печена е също добър вариант за приготвянето й.

esenni hrani za otslabvane

Канела – така ароматна и вкусна подправка. Често присъства в есенните ни рецепти на сладкиши например. Има свойството да изгаря мазнини и е добър регулатор на кръвната захар и дори на високото кръвно.

esenni hrani za otslabvane

Брюкселското зеле е един от зеленчуците с високо съдържание на фибри и протеини. Можете да го използвате като гарнитура или салата.

esenni hrani za otslabvane

Сладките картофи изобилстват от фибри. Засищат бързо и са бавно разградими въглехидрати. Тоест ще сте сити по-дълго време. Не прекалявайте с дневните количества. С тяхна помощ ще можете да регулирате и нивата на кръвната захар.